Kertokaapa, missä on vika, kun noopan vaihdekeppi ei keskity 3-4 linjalle, vaan jää mihin vaan. Vaihteiden löytyminen on ajoittain melkoista arpomista. Onko kyse siitä muovipalasta vai onko sen alapuolella oleva jousi kuoleentunut? Vaihteisto sinänsä pelaa hyvin, kun vaan saa arvotuksi oikean kolosen kepille.
Tuollainen se on ollut koko ajan, mutta ajattelin pistää sen kuntoon.
90:n Vaihdekeppi epämääräinen
-
- "Saabisti"
- Viesti:
90:n Vaihdekeppi epämääräinen
# 419 Vesa Pohjalainen
Re: 90:n Vaihdekeppi epämääräinen
Mulla meni jousi poikki --) totaalisen löysä. Nyt ja ennen se on muuten hyvä, mutta kakkoselta kolmoselle vaihdettaessa saa joskus hakea. Jää "välille". Se muovipalikka tosiaan on kulunut. Asiaa tuli tarkemmin tutkittua viikolla kun sisustaa oli irti.Vesa Pohjalainen kirjoitti:Kertokaapa, missä on vika, kun noopan vaihdekeppi ei keskity 3-4 linjalle, vaan jää mihin vaan. Vaihteiden löytyminen on ajoittain melkoista arpomista. Onko kyse siitä muovipalasta vai onko sen alapuolella oleva jousi kuoleentunut? Vaihteisto sinänsä pelaa hyvin, kun vaan saa arvotuksi oikean kolosen kepille.
Tuollainen se on ollut koko ajan, mutta ajattelin pistää sen kuntoon.
Saiskohan noita muovipaloja vielä jostain?
Teemu Malinen
Outback XT -05
ex: 900GLs automatic -84
Outback XT -05
ex: 900GLs automatic -84
-
- "Saabisti"
- Viesti:
Re: 90:n Vaihdekeppi epämääräinen
Mulla ei ole ajettu nooppaa kuin 76.000 mutta ilmeisestikin pääosin kaupungissa.tema kirjoitti: Mulla meni jousi poikki --) totaalisen löysä. Nyt ja ennen se on muuten hyvä, mutta kakkoselta kolmoselle vaihdettaessa saa joskus hakea. Jää "välille". Se muovipalikka tosiaan on kulunut. Asiaa tuli tarkemmin tutkittua viikolla kun sisustaa oli irti.
Saiskohan noita muovipaloja vielä jostain?
# 419 Vesa Pohjalainen