Minkälaisia vanteita olette saaneet mahtumaan ysitonnisen alle, esim. 7-8x17", millä ET:llä? Ja mitä madallusjousia tämmöseen mahtaa saada? Auto on siis -89 turbo cc.
Taas se koistinen kikkailee...
9000 T16 CC M89
Jäsen # 2593
17"x7" ET25 215/45 kumilla. Hyvin mahtuu! vm-94 cs
7,5" alkaa tolla ET:llä olemaan rajoilla että tulee edestä liian ulos + vähintään pitäis olla jo 225 kumi. Hiinä ja hiinä... ne joilla kyseinen yhdistelmä voi kertoa paremmin.
to4 kirjoitti:17/7" ET 25 225/45 renkailla otti kiinni jokaisessa kotelossa kaaren laitaan. Rälläkkää ja kampea peliin, niin loppu kurskeet. Ja autona -86 CC.
sama, eli 7"x17"/et25 ja renkaina 225/45 ja rouhii kaaria isoissa töyssyissä vakioalustalla, eli pitäs vissii vähän levittää (kuinkas tuo muuten olisi helpointa?)
Mustasurma siirretty seuraavalle kuljettajalle, aero alla
to4 kirjoitti:17/7" ET 25 225/45 renkailla otti kiinni jokaisessa kotelossa kaaren laitaan. Rälläkkää ja kampea peliin, niin loppu kurskeet. Ja autona -86 CC.
sama, eli 7"x17"/et25 ja renkaina 225/45 ja rouhii kaaria isoissa töyssyissä vakioalustalla, eli pitäs vissii vähän levittää (kuinkas tuo muuten olisi helpointa?)
Helpoimmalla pääsis sorvuuttamalla vanteiden tasopinnasta muutama milli pois. Itse tein tuon oman ensiavun hiukan rankemmalla tavalla, kun kaaret on menossa vaihtoon joka tapauksessa lähiaikoina.
tevisu kirjoitti:No miten sitten toiseen suuntaan tuo ET?
ET35 luulisi tonnarissa toimivan, mutta miten ET40?
Itellä talvipyörissä, jotka tosin 15" ja et 35, ottaa aivan linkkuun käännettäessä edestä sisäkaareen jonnekkin (tai jouseen tai johonkin, mutta vain aivan ääriasentoon käännettynä) ja vanteet tais olla 6" leveät sekä 195/65 renkailla..
Mustasurma siirretty seuraavalle kuljettajalle, aero alla