Tämän hetken ongelmia, venttiilit naputtavat sekä kuuluu tasainen kolkutus koneesta, männäntappi, mäntä tms. kone avataan, vialliset osat vaihdetaan, samalla stefat sun muut tarpeelliset (suosituksia vaihdettavista osista otetaan vastaan), kaasarit voisi tutkia ja huoltaa samalla vaivalla.
Pelleissä on sanomista lähinnä repsikan puolen ovien alareunoissa, sekä myöskin kuskin takakaaressa (listan alla pesi ruostetta, ei pahasti, mutta hitsata pitää, jes

Sitten päästäänkin käsiksi tuohon julkisivuun, autohan on ollut poliisinsininen, maalattu ensin hopean väriseksi ja myöhemmin harmaan siniseksi, itse haluaisin tuon poliisin sinisen värin pintaan, nykyinen maali on epätasainen, ja varsinkin katto tuottaa ongelmia, mutta eiköhän siitäkin nätti tule.
Sieltätäältä repsottaa paikat, niitä parsitaan umpeen, otan tänään kuvia lähtökohdasta ja lisäilen sivuille tämän auton kuvakansioon niitä, taidampa pistää tälle projektille oman sivunkin kehittelyyn.
Eiköhän ensi vuonna nähdä hyvinkäällä (jos wst siellä silloinkin pidetään) sama auto kuin tänäkin vuonna, mutta eri kunnossa

edit: Ja kun budjetti ei tällä hetkellä muuta salli, niin operaation aloitan tuon varaosakoneen purkamisella, käyttökelpoisten osien hyllyynsäilömisellä, rälläkkä / hionta / hitsaus / pohjamaalihommilla, sekä iän tuomien vaurioiden kartoittamisella, peltiä ja hitsilankaa on onneksi reilusti, joten niiden suhteen ei tarvitse kauppaan lähteä, myös maalejakin piisaa, joten ainakin nuo pahimmat ruostepaikat saan tehtyä melko sutjakasti.
edit2: ja jos löytyy nurkista ylimääräinen täysin pelaava ja ilman ylimääräisiä ääniä toimiva b-kone, niin olen kiinnostunut, asennusvalmis konelaatikkopaketti olisi kiva, mutta pelkkä konekin riittää, apulaitteita en tarvitse.