mitkä iskarit madallettuun satkuun?

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
t8
"Viggen"
Viestit: 606
Liittynyt: Pe Touko 09, 2003 02:49
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja t8 »

Millä tuotenumerolla olette tilanneet noita Sachseja turboihin? Motonetin sivuilla on Sachsien etuiskareiden kohdalla maininta "ei turbo/kallistuksenvakaajalla". :roll:
9-3 sc 1,9 tid -08
Dodge Dart Custom -70
Chevy van -98
Avatar
tetammi
"Saabisti"
Viestit: 7687
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 11:14
Paikkakunta: Paimio

Viesti Kirjoittaja tetammi »

t8 kirjoitti:Millä tuotenumerolla olette tilanneet noita Sachseja turboihin? Motonetin sivuilla on Sachsien etuiskareiden kohdalla maininta "ei turbo/kallistuksenvakaajalla". :roll:
Noita sinne on varmaan muutkin kuin minä laittanu vaikka löytyy turbo ja vakaajat.
Teemu paimiosta
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
t8
"Viggen"
Viestit: 606
Liittynyt: Pe Touko 09, 2003 02:49
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja t8 »

tetammi kirjoitti:
Noita sinne on varmaan muutkin kuin minä laittanu vaikka löytyy turbo ja vakaajat.
Niin kai sitten minäkin. 8)
9-3 sc 1,9 tid -08
Dodge Dart Custom -70
Chevy van -98
Myrkky
luonnevammamouho
Viestit: 3113
Liittynyt: Su Elo 31, 2003 10:29
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Myrkky »

Mitä, eikö valkoisia KYB:ejä enää saa..? 8O


Onneks on melko priimoja sellaisia jäljellä vielä muutamasta purkuautosta.. bilsteinin ohella ainoita, jotka ovat kestäneet minulla jopa takuuajan verran. Nyt vaan ei työttömänä ole varaa bilsteiniin.. :?
90i -85(VA), 900S -90(KA), 9000i -87(VA), 9000turbo -86(??), Lada 1300S -80(PR)
Avatar
Mertmi
"Saabisti"
Viestit: 10502
Liittynyt: La Syys 06, 2003 15:38
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Mertmi »

Minäkin pulttasin 900S:ään ne "ei turbot" sachs advantaget. Ei ne tosin olleetkaan mitkään hirveen jäykät. Jäykemmät iskarit oli ne Gabriel VST kaasut, mitkä ostin 4v sitten tohon 900iivariini...
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
johniemi
"Aero"
Viestit: 342
Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 12:44
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja johniemi »

Myrkky kirjoitti:Mitä, eikö valkoisia KYB:ejä enää saa..? 8O

Onneks on melko priimoja sellaisia jäljellä vielä muutamasta purkuautosta.. bilsteinin ohella ainoita, jotka ovat kestäneet minulla jopa takuuajan verran. Nyt vaan ei työttömänä ole varaa bilsteiniin.. :?
Ei ainakaan Motonetistä ennenkuin ovat myyneet Lipin iskarit pois varastosta. Joensuusta taitaa saada Kybiä useimmista varaosaliikkeistä mutta hinta saattaa pompsahtaa turhan ylös. No sehän nähdään ensi viikolla kun ostan ne 2 puuttuvaa Kybiä jostain.

Niin ja siis noi Kybin gas-a-justit on nykyään näemmä hopeanvärisiä mut ihan sama putki se on, väri on vaan vaihtunut. Mullakin vaan hyviä kokemuksia em. iskareista; hinta-laatusuhde on ainakin kohdallaan ja mukavan napakathan nuo on viritettyyn satkuun, radalla tosin tuskin enää pelittävät.

-John
Ruotsalais-japanilaista turbopoweria
Avatar
dimebak
"Hölösuu"
Viestit: 8265
Liittynyt: To Heinä 03, 2003 21:03

Viesti Kirjoittaja dimebak »

Valkoisia KYBejä ei saa 99:iin eteen.
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
Vastaa Viestiin