Tuossahan juuri tonnari artikkelia puidaan, itsellkäni on vain eri kriteerit.
Olen innokas auton laittaja, 900:nen rupee maistuu puulta, ja uusi ptojekti olisi kiva, vielä kun olen ihan noviici tonnmarin suhteen.
Mistä vuosimallista alkaa T5, missä malleissa on T7.
Missä vuosimalleissa on kestävimpiä hilpikkeitä?
Miten iso tuo 2.0 ja 2.3 ltr koneen ero on, molemmat yhtä kesäviä, koska eikös se iskun pituus vaan ole kasvanut eli seinämät yhtä vahvat molemmissa. Hörlöttääkö 2.3 kone enempi? ottaako vähemmän kierroksia? eli vääntökäyrän piikki on alempana?
Missä vuosimalleissa on mimmoset ahtimet?
Koska tuli elekrtoninen moottorin ojhaus (ODB), eli sais softalla koneen kiinni. (Tosin ei megaruuttakaan paha ole)
Eli mitä tekniikkaa kannattaa katella?? Lisä varusteet on nimensä mukaan LISÄ varusteita. Nyt kattelen siis nimen omaan autoa
Kiitos
autokuumetta 25
-
- "Hölösuu"
'94-'98 on trionic 5. Tonnarista ei T7:aa löydy. T5 2.0 kone on kuulemma kaikkein kestävin ja ainoa jossa ilmamassamittari korvattu map-anturilla.
#2359 Ex: 9000CC T16 M90/88 Black, Ex: 900 GL T8 M86, Ex: 9000 Aero M96 Black
EX: 9-5 Aero Sedan M04 Espresso Black, EX: 9-3 SE Sport Coupé M99 Black,
Saab 9-3 SS 2.0T BP Aero M08 Snow Silver, 9-3 SC 2.0t BP Vector M08 Black
EX: 9-5 Aero Sedan M04 Espresso Black, EX: 9-3 SE Sport Coupé M99 Black,
Saab 9-3 SS 2.0T BP Aero M08 Snow Silver, 9-3 SC 2.0t BP Vector M08 Black
-
- "Hölösuu"
juuri tuo ilmamassa anturi oli se mitä ihmettelin.
Elikkäs LH:oossa kun dumpin asennus on juuri sitä mitä on.
Mitä olen asiasta lukenut janymmärtänyt niin juuri tuo trionic5 on MAP anturilla ja ilmamassa mittarilla, kun taas Trionic7 on ainoastaa MAP anturilla.
Vai olikohan sitten tuo T7 tonnari joku rakennettu (tai mielikuvitukseni tuotetta).
Onko tuosta T5 systeemistä mitään "näin se toimii" sivua. Olisi kiva ottaa selvää enempikin tuosta tonnarin sielun elämästä.
Onkos sitte 2.3sen pakosarja, imusarja, kansi avarempia? eli 2ltr kone, ja 2.3 härpätykset kannattavaa?
Ja aikasemmissa on sitten tuo boschin LH, samanlainen kun 900:sis
Elikkäs LH:oossa kun dumpin asennus on juuri sitä mitä on.
Mitä olen asiasta lukenut janymmärtänyt niin juuri tuo trionic5 on MAP anturilla ja ilmamassa mittarilla, kun taas Trionic7 on ainoastaa MAP anturilla.
Vai olikohan sitten tuo T7 tonnari joku rakennettu (tai mielikuvitukseni tuotetta).
Onko tuosta T5 systeemistä mitään "näin se toimii" sivua. Olisi kiva ottaa selvää enempikin tuosta tonnarin sielun elämästä.
Onkos sitte 2.3sen pakosarja, imusarja, kansi avarempia? eli 2ltr kone, ja 2.3 härpätykset kannattavaa?
Ja aikasemmissa on sitten tuo boschin LH, samanlainen kun 900:sis