Moottorin tuenta
Moottorin tuenta
Pitäisi vaihtaa nämä hydraulikumituet siis kysymys kuuluu minkälaiset tuet pitää ostaa koska niitä tuntuu löytyvän kalliita ja helvetin kalliita. Kalliit on paljon korkeammat ja toiset matalat lätyskät varaosa kirja näyttää kumpaakin auto on vm-91 2,3 vapari. Kiitos vastauksista.
2,3 16V
- 9000CD23T
- "Team Ylläpito"
- Viestit: 7771
- Liittynyt: Pe Heinä 02, 2004 12:45
- Paikkakunta: ex Jyväskylän MLK
- Viesti:
2.0 turbossa on erilaiset kumit, ne ovat matalammat ja moottori on
näissä kiinni MUTTERILLA.
2.3 turbossa kumit ovat massiivisemmat ja näissä moottori on kiinni
PULTILLA.
Ei kannata kitsastella näitten kanssa, nämä vaikuttavat myös vaihtamis
tapahtumiin ( automaatti loota ) nyökkii ja rytkii aika inhottavasti jos kumit
eivät ole ehjät.
näissä kiinni MUTTERILLA.
2.3 turbossa kumit ovat massiivisemmat ja näissä moottori on kiinni
PULTILLA.
Ei kannata kitsastella näitten kanssa, nämä vaikuttavat myös vaihtamis
tapahtumiin ( automaatti loota ) nyökkii ja rytkii aika inhottavasti jos kumit
eivät ole ehjät.
900i-5D Combi Coupe-84*/900i-4D Sedan-86*/900i-4D Sedan-88*/9000CD 2.3T-91*/OG9³SE-01 RE85STG1
(*=ex) #2060#
(*=ex) #2060#
Onks iivarissa vielä eri kumit vai samat kuin 2.0 t.ssa.Ois nimittäin vaihtoon menossa.Kone hyppi niin hemmetisti ennen kuin vaihdoin yläpään puslat.Niillä se rauhottu jo kummasti,mutta ei mielästäni tarpeeksi.Niin ja vaihdelaatikon kumi menee kans vaihtoon.Ja sit vielä,et onks kellää kokemuksia motonetin tyynyistä ? On aika reippaasti halvemmat kuin merkkiliikkeestä !9000CD23T kirjoitti:2.0 turbossa on erilaiset kumit, ne ovat matalammat ja moottori on
näissä kiinni MUTTERILLA.
2.3 turbossa kumit ovat massiivisemmat ja näissä moottori on kiinni
PULTILLA.
Ei kannata kitsastella näitten kanssa, nämä vaikuttavat myös vaihtamis
tapahtumiin ( automaatti loota ) nyökkii ja rytkii aika inhottavasti jos kumit
eivät ole ehjät.
9-5 2.3 T A ja 2.0 T A
# 2333
# 2333