Lähes sopiva kolo tuossa pyöräkotelon jälkeen pikkusubbaselle. Kotelo on ehkä hitusen liian pieni tuolle 8" elementille mutta minkäs teet... Ei enään potki kuin tuo vanha 12" elementti mutta eipähän vie puolia tavaratilastakaan.
SS-K #1367 \ STCF #44
9-3 2.0t Sport -00 Junnustage 1
"Elämää varmaan löytyy ilman 500 hv:tä mutta veikkaanpa että se on melkoista nyhräämistä"
- Eki Mustakari -
Juusokas kirjoitti:Lähes sopiva kolo tuossa pyöräkotelon jälkeen pikkusubbaselle. Kotelo on ehkä hitusen liian pieni tuolle 8" elementille mutta minkäs teet... Ei enään potki kuin tuo vanha 12" elementti mutta eipähän vie puolia tavaratilastakaan.
Mulla on subbari samassa paikassa tosin kotelo taitaa olla vieläkin pienempi, ainakin syvyys suuntaan. Mitoitin laatikon niin että takaluukun lattialuukku pääsee juuri nousemaan. Tilavuudeksi tuli 10L. Siihen sitten löytyi kaverilta spekseiltään sopiva JL:n 8" elementti. Kyllä toi mulla potkii paremmin kuin entiset 11" Focal ja 12" JBL jotka oli 42L kotelossa.
9-5 2.3t Biopower A -08
Ex: 9-5 Aero Wagon A -05
Ex: 900 SE 2.0T -95 Maptun stage 6
Mielestäni todella tyylikäs ja järkevän näköinen, ja ottaen huomioon, ettei ole hirveän näköistä tuuninkia. Nyt alkaa meikäläistäkin kiinnostamaan: CarPowerin tuotteita saisi Kajaanista ja asennuskin onnistuisi. Mutta rahnat eivät taida riittää näillä tuloilla.
Henkilökohtaisesti olisin laittanut ne kuusysit orkkispaikoille tai täysin pois, sekä asentanut vahvistimet johonkin koteloon. Itse ratkaisin ongelman tekemällä yhdistetyn subilaatikon sekä vahvistintelineen, näin. Mutta mikäs siinä jos omistaja tykkää
Itse tyydyin 8-tuumaiseen subiin pienellä kotelolla ja vahvistin vaan kotelon päälle. Toinen vahvari vararenkaan sisällä. Kuten kuvasta näkyy, on konttitilalle käyttöä, kuvassa se on vielä aika tyhjä normipäivään verrattuna
Hyvännäköinen asennus sulla, Juusokas! Jotain ton suuntaista pitäis ehkä itsekin tehdä...