Ettei vaan ollut klubilaisen auto joka sai kyytiä nuorikoiden ohjastamana

Ainakin mun saapas on tallessapotkuhousu kirjoitti:Taas pääsi Lahti otsikoihn kun kolme nuorta (alaikästä) tyttöä pölli Saabin ja huristeli ympäri Lahtea.
Ettei vaan ollut klubilaisen auto joka sai kyytiä nuorikoiden ohjastamana
Just joo, sillonku kysäsin sulta että olitko Tarjoustaso: ssa - olin muijan kaa siel ja sanoin että "onkohaa toi yhen klubilaisen auto ku on sen värinenkii" ni muija totes että "nii-i, sehän on perin hyvän näkönen ku on tollanen harmaa".tevisu kirjoitti:Huh!
Ei ollut onneksi minun Saapas. Se on onneksi huomaamaton harmaavarpunen.
No, sullahan on sitten ihan fiksu emäntä93t sport kirjoitti:Just joo, sillonku kysäsin sulta että olitko Tarjoustaso: ssa - olin muijan kaa siel ja sanoin että "onkohaa toi yhen klubilaisen auto ku on sen värinenkii" ni muija totes että "nii-i, sehän on perin hyvän näkönen ku on tollanen harmaa".
Mä sitten työntelin naama oman auton värisenä tunnin kärryjä kaupassa...
Emäntähän on tunnetusti se talouden fiksuin, tyylitajuisin ja ihan mitä vaan (ainiin täähän olikin muija-uikutus vapaata aluetta..)..niin no mullahan on tuo sama steel grey (olikohan se sellainen) kuin "tevisulla"..ja ite olisin halunnut mustan värin, vaan kun uutta autoa ei saanut enää tilattua (myöhästyin vimpasta ng 9-3:n tehdastilauspäivästä 4pv), niin valittavana oli liikkeen varastoautoja: hopea ja steel grey..valitsin ite hopean, ja muija ei ollut mukana, no minä sitten soittamaan vielä ennen nimen alle laittoa, että otan tämän hopean, niin johan nousi älämölötevisu kirjoitti:No, sullahan on sitten ihan fiksu emäntä93t sport kirjoitti:Just joo, sillonku kysäsin sulta että olitko Tarjoustaso: ssa - olin muijan kaa siel ja sanoin että "onkohaa toi yhen klubilaisen auto ku on sen värinenkii" ni muija totes että "nii-i, sehän on perin hyvän näkönen ku on tollanen harmaa".
Mä sitten työntelin naama oman auton värisenä tunnin kärryjä kaupassa...![]()
Silloin kun hankin tuon auton "vaimolta salaa" (=vaimon näkemättä), kaverit haukkuivat hulluksi ja epäilivät perhesovun kestävyyttä. Väri on ollut tuttavapariskuntien hameväen ainoa kriteeri eli vaimo päättää värin ja mies vikisee...