Ja sitten vielä se, että mistähän sellaisia vanteita kannattaisi lähteä etsimään? Käytettyjäkin vaikka.
Aeron vanteet
Aeron vanteet
Sanokaas saabistit. Onko rikos laittaa 2.1 ruiskusatkuun (-93) aeron aluvanteet?
Ja sitten vielä se, että mistähän sellaisia vanteita kannattaisi lähteä etsimään? Käytettyjäkin vaikka.
Ja sitten vielä se, että mistähän sellaisia vanteita kannattaisi lähteä etsimään? Käytettyjäkin vaikka.
-9-3 SC 1.8t -08
-9-3 SE 2,0t -02
-900i 2.1 16V -93
-9-3 SE 2,0t -02
-900i 2.1 16V -93
Miksei niitä voi laittaa 
Kyllähän ne antaa kivasti ulkonäköä autolle.
Kannattaa varmaan eka kysellä ihan Suomesta, näkyyhän noita joskus
olevan myynnissä.
Jos ei tunnu löytyvän niin laita ostoilmoitus http://www.stcs.nu
foorumille ja/tai selaile http://www.blocket.se sivustoa.
Kyllähän ne antaa kivasti ulkonäköä autolle.
Kannattaa varmaan eka kysellä ihan Suomesta, näkyyhän noita joskus
olevan myynnissä.
Jos ei tunnu löytyvän niin laita ostoilmoitus http://www.stcs.nu
foorumille ja/tai selaile http://www.blocket.se sivustoa.
Siitä vain!
Herranen aika, jokainen laittaa autonsa alle sellaiset vanteet kuin haluaa. Aero-vanteet ovat varsin komeat, varsinkin jos auto on
-3d Coupé, mielellään punainen (Talladega, 219H)
-Aero-korisarjalla
-Tehtaan "Sport"-alustalla, joka on kova ja matala
-175hv (ei kat.) T16-koneella
-Nahkasisustus olisi kiva, varsinkin jos ilmastointikin on olemassa & toimii.
No ei vaineskaan; oman asuinpaikan lähistöllä oli joku viistokeula, jossa oli melkoisen haalenneet Aero-vanteet ilman keskikuppeja, joita ilman ne eivät kyllä ole niin kliinit. Onhan niitä toki muitakin vanteita, joko silmät ovat tottuneet tai sitten ei vain pidä nykyisistä ylisuurista kromivanteista. Tykkivanteet sopivat erityisesti pystykeuliin, Turbo85:Tovat muotoilultaan rauhalliset, US Turbot keskikuppeineen & puhtaina tuovat myös ryhtiä. Jos urheilullisuutta haetaan, niin Cross-Spoket (BMW:n näköiset tiheäritilät) toimivat mielestäni hyvin.
-3d Coupé, mielellään punainen (Talladega, 219H)
-Aero-korisarjalla
-Tehtaan "Sport"-alustalla, joka on kova ja matala
-175hv (ei kat.) T16-koneella
-Nahkasisustus olisi kiva, varsinkin jos ilmastointikin on olemassa & toimii.
No ei vaineskaan; oman asuinpaikan lähistöllä oli joku viistokeula, jossa oli melkoisen haalenneet Aero-vanteet ilman keskikuppeja, joita ilman ne eivät kyllä ole niin kliinit. Onhan niitä toki muitakin vanteita, joko silmät ovat tottuneet tai sitten ei vain pidä nykyisistä ylisuurista kromivanteista. Tykkivanteet sopivat erityisesti pystykeuliin, Turbo85:Tovat muotoilultaan rauhalliset, US Turbot keskikuppeineen & puhtaina tuovat myös ryhtiä. Jos urheilullisuutta haetaan, niin Cross-Spoket (BMW:n näköiset tiheäritilät) toimivat mielestäni hyvin.
Onpa ne aeron vanteet ihan leson näköiset erään klubitoverimme Saab 95:ssäkin. (Siis viiva puuttuu, eikä se ole kirjoitusvirhe.)
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
Eihän se mikää rikos ole, mulla on ainakin.
Tosin vain aero92:t. Jotkut tykkää, jotkut ei. Pääasia että omistaja on tyytyväinen
http://ralli.verkkonen.net/kuvat/miika/ ... _3378.html
(linkki laitettu lupia kyselemättä, anteeksi "meverkko")
Tosin vain aero92:t. Jotkut tykkää, jotkut ei. Pääasia että omistaja on tyytyväinen
http://ralli.verkkonen.net/kuvat/miika/ ... _3378.html
(linkki laitettu lupia kyselemättä, anteeksi "meverkko")
Saabilla jo vuodesta 1995. 90>900>9000>9000>NG9-3
Joskus useampikin samaan aikaan.
Joskus useampikin samaan aikaan.