Trollhättan menettää 9-5:n?
Trollhättan menettää 9-5:n?
Saab 9-3 2.0T XWD Vector 2009 - käyttöauto
Saab 900 Aero 1988 - harrastusajoneuvo
Ihmiskunnan kolme parasta keksintöä: polkupyörä, sähkökitara ja turboahdin.
Saab 900 Aero 1988 - harrastusajoneuvo
Ihmiskunnan kolme parasta keksintöä: polkupyörä, sähkökitara ja turboahdin.
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 4093
- Liittynyt: Ma Heinä 14, 2003 15:26
- Paikkakunta: jkl, laukaa
Joopa. Juuri eilen referoin tuonne Konseptit ja tulevat mallit osastolle taas ruotsalaisartikkelia, jossa oltiin hyvinkin toiveikkaita Saab 9-5:n (ja sille sukua olevan uuden Opel-mallin) valmistuksesta nimen omaan Trolliksessa.
Mutta kai se on niin, että jos Forster jotain heittää, niin se on enemmän totta kuin jos vaikka Jonsson sanoo jotain... Joka tapauksessa asiaa ei liene vielä lopullisesti päätetty...
Mutta kai se on niin, että jos Forster jotain heittää, niin se on enemmän totta kuin jos vaikka Jonsson sanoo jotain... Joka tapauksessa asiaa ei liene vielä lopullisesti päätetty...
Saabisti #2397
9-5 2,0t Linear Wagon vm.2002
Seat Alhambra 2,0TDI 4WD vm. 2013 (11/2012), mutta silti:
"Saab is The Truth, The Whole Truth and nothing but The Truth."
9-5 2,0t Linear Wagon vm.2002
Seat Alhambra 2,0TDI 4WD vm. 2013 (11/2012), mutta silti:
"Saab is The Truth, The Whole Truth and nothing but The Truth."
No samahan se on sitten siirtyykö jo opeliin
.....ja hinta lapussakin on sentään pienempi luku....
Eikö se niin joskus ollu tutkittu että saabiin laatu oli paras suomessa tehdessä ja huonompi ruotsissa...sama suuntaus vain jatkuu.....käy pian samat kun tutun hitlerin matolaatikkoon, kone vaihtoon 20 tkm kohdalla, takuu kylläkin, mutta vanno että viiminen tän konsernin auto......

Eikö se niin joskus ollu tutkittu että saabiin laatu oli paras suomessa tehdessä ja huonompi ruotsissa...sama suuntaus vain jatkuu.....käy pian samat kun tutun hitlerin matolaatikkoon, kone vaihtoon 20 tkm kohdalla, takuu kylläkin, mutta vanno että viiminen tän konsernin auto......
saab 9-3 -02
kesäauto: saab 99GL -83 (8T IC)
rata-auto: 900i -92
kesäauto: saab 99GL -83 (8T IC)
rata-auto: 900i -92
Saapa nähdä mitä tulevasta 9-5:stä tulee vai tuleeko sitä ollenkaan. Alkaa tuo naittaminen Holdeniin ja Subaruun olla niin vahvaa, että enää pidä niin pahana edes näitä Opel-yhteyksiä. Amerikan markkinoiden ehdoilla kai tässä yritetään mennä mahdollisimman paljon.
Joka tapauksessa surullinen uutinen Saabin ja Trollhättanin kannalta.
Joka tapauksessa surullinen uutinen Saabin ja Trollhättanin kannalta.

Eikös nuo avomallit valmisteta nykyään Itävallassa? Nyt sitten ollaan siirtämässä Trollhättaniin.Trollhättanin roolina on valmistaa pienten sarjojen erikoisautoja, Forster kertoi Göteborgissa. Pienten sarjojen autoja ovat mm. Saabin avomallit sekä kaupunkimaasturit.
Saab 9-3 2.0T XWD Vector 2009 - käyttöauto
Saab 900 Aero 1988 - harrastusajoneuvo
Ihmiskunnan kolme parasta keksintöä: polkupyörä, sähkökitara ja turboahdin.
Saab 900 Aero 1988 - harrastusajoneuvo
Ihmiskunnan kolme parasta keksintöä: polkupyörä, sähkökitara ja turboahdin.
Ei kai se sen pahempi. Ei ole ainakaan kokemusta päässyt sellaisista kertymään. Samoja mallejahan Holden tekee kuin Opel, poislukien isot autot ja erikoismallit.9-5T kirjoitti: Onko Holden pahempi kuin Opel? Molempia on tehty suomessakin. Kai itse auto ratkaisee eikä osien alkuperä tai valmistusmaa.
Sitä vain ajoin takaa, että kun se Holdenin V6 on Saabiin tulossa, niin kyseisellä moottorilla tuskin paljon markkinaosuuksia kahmitaan Suomessa tai muualla euroopassa.