Elikäs, täällä Vammalassa (15 000 asukkaan pikkukylä Tampereen läheisyydessä) on nyt käynnissä siltaremontti joka ikäänkuin jakaa tämän kaupungin kahtia, sillalla on valot jotka päästävät autoilijoita tasaisesti menemään.
MUTTA, täällä on myös kaksi liikenneympyrää, joista pääsee mm. kolmeen eri suuntaan kuin tuonne sillalle, ja nämä helvetin jääräpäät jotka haluavat sillalle, tukkivat koko pirun ympyrän eivätkä voi käsittää että joku saattaisi haluta mennä toiseenkin suuntaan, risteyskohdille ei jätetä tilaa mahdollisille kääntyjille jne..
Ja sitten kun minä olen menossa ympyrää ympäri ja vieläpä ihan eri suuntaan kuin missä silta on (osoitin vilkulla mihin olen menossa), niin joku perkeleen mersumies nokka pystyssä huitaisee kaksisatasen koppinsa suoraan eteeni, ja vieläpä kolmion takaa, etten vain ehdi ennen häntä määränpäähäni, siinä vaiheessa keitti, sääli ettei torvi toimi, ja että tuon 99:n moottorin murinakin on niin vaimeaa, kaikin konstein osoitin kyllä mielipiteeni kyseiselle herralle.
Nyt on pää kipiä liiasta ajattelemisesta, taidan vetäytyä työn ääreen... ikinä enää lähde grilliä kauemmas syömään..