Kandee kattoo, että on sovittamassa matolaatikoa samanlaiseen laatikkoon kuin mistä irrottamassa, eroa noissa on ainakin turbo ja vaparin välillä, lisäksi 2.0T ja 2.3T tais olla eri matoaskit, vuosimallikin vaikutti jonkin verran... Jos kysyttävää, niin heitä kyssärillä, sain meinaan Ecopowerilta maanmainiot automaattikirjat, joten voin koittaa vastailla
Matolaatikon irtiotossa ei muuta kuin öljymittatikku irti, kansi neljällä ruuvilla reunoista irti, matolaatikko lähtee avaamalla 10 suurikantaista kuusiokoloa, huom niitä ruuveja on 3eri mittaa! Muistaakseni ainakin turbossa pitää vielä nostaa varovasti ahtopaineen putki pois matolaatikon reunasta, varovasti vetämällä.
Nyt pitäs matoaskin lähteä varovasti nostamalla
Tohon rykäsyhommaan pitäis auttaa matolaakin pienoinen puhistus, siel tuntuu usein olevan "mustaa liejua", tai viimeistaan "matolaatikon jouset vaihtamalla", itsekin sen tein vähän aikaa sitten, ja hommasta löytyy tarinaa täältäkin, jouset saa tilattua Pro Car Servicestä.
Heitä kyssärillä, jos ilmenee
