Mikä turbo Trionic5:ssa?

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
Vastaa Viestiin
Juusokas
"Hirsch"
Viestit: 722
Liittynyt: Ma Huhti 12, 2004 23:07
Paikkakunta: Vantaa

Mikä turbo Trionic5:ssa?

Viesti Kirjoittaja Juusokas »

Olen tässä kauhulla lukenut noita pölläytystopiceja, tuntuu monelta Garretti falskaavan. Liekkö kaikissa og9-3:ssa sama turbo. Liekkö itsellänikin sama puhallin kun autonihan on vm.-00 ja 154hvtä, eli T5:nen. Joka tapauksessa täytyy todellakin antaa koneen lämmitä kunnolla ennenkuin alkaa paineita nostamaan (huimaan 0,35:seen saakka).
SS-K #1367 \ STCF #44
9-3 2.0t Sport -00 Junnustage 1
"Elämää varmaan löytyy ilman 500 hv:tä mutta veikkaanpa että se on melkoista nyhräämistä"
- Eki Mustakari -
Hallu
"Hölösuu"
Viestit: 2724
Liittynyt: To Elo 14, 2003 12:32
Paikkakunta: R136a1

Viesti Kirjoittaja Hallu »

Älä pelkää, sulla on Garrett T25: nen, se malli jossa on ongelmia on Garrett G17 ja niitä on Trionic-7 vekottimissa.
Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
Juusokas
"Hirsch"
Viestit: 722
Liittynyt: Ma Huhti 12, 2004 23:07
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Juusokas »

Kiitos, tuohan jo hieman helpotti. Tuntuu että taisi olla tuuria matkassa kun valitsin vm.-00 olevan T5:sen, melkein ostotilanteessa kallistuin -01 SE:hen, mutta Sport malli vei voiton. Ilmeisesti säästyy monelta murheelta (turbot, huohotus, yms.). Eihän näistä mitään tiennyt kun auton Länkkäriltä ostin. Nooh, varusteethan olisivat olleet huomattavasti paremmat SE:ssä.
SS-K #1367 \ STCF #44
9-3 2.0t Sport -00 Junnustage 1
"Elämää varmaan löytyy ilman 500 hv:tä mutta veikkaanpa että se on melkoista nyhräämistä"
- Eki Mustakari -
Vastaa Viestiin