Parissa päivässä meni -86 900 T8 + ic tekniikka -84 99:n pellin alle. Kyllähän se kulkee jne, mutta kun käytännön suorituskyky oli 9-3 TiD:n kanssa lähes sama ja kulutus huomattavasti suurempi, tympäännyin koko turboon. Vaihdoin 99:n satkuun jossa i8 ja takaovet, eikä ole päivääkään kaduttanut
900i16 3d 1989, 9000 CS 2,0t 1997
vuodesta -87: 5kpl 96, 12kpl 99, 9kpl OG900, 9000 aero ja OG9-3 TiD
Juu, no kyse on sentään harraste/käyttöautosta, muutenkin polttaa 98E:tä lisäaineella ja ei ole muuta arvoa kuin käyttöarvoa pirusti. Kulutusta en murehdi, eiköhän se alle kympin jää kuitenkin seka-ajossa. Nykyinen kone tuntuu saaneen siipeensä, vaikka mittarissa on vajaa 240tkm. Ja mukavahan noiden kanssa on turata/rakentaa