Olen mä sellaisen hopeisen nähnyt livenä ennenkin, Italiassa, hieno se on senvärisenäkin

Älkääs nyt pihistelkö niitä kuvia

Serveri löytyy, lähetä mulle niin laitan esille. Osoite tosta alta.Psychocowboy kirjoitti:Löytyy muutama kaukaa otettu kuva joihin yritin saada vain mahdollisimman suuren automäärän. Mutta ei paikkaa jossa näytellä. Voin lähettää sähköpostilla jos joku voi sen tehdä tai haluaa muuten katsella.
Maanantaina tulee kun töihin pääsen (jos en käy viikonloppuna). En viitsi kotoa modeemilla pistää tulemaan....Happo kirjoitti:Serveri löytyy, lähetä mulle niin laitan esille. Osoite tosta alta.Psychocowboy kirjoitti:Löytyy muutama kaukaa otettu kuva joihin yritin saada vain mahdollisimman suuren automäärän. Mutta ei paikkaa jossa näytellä. Voin lähettää sähköpostilla jos joku voi sen tehdä tai haluaa muuten katsella.
Joo, ne on 9.6. Ja kaikki mukaan!Tema75 kirjoitti:Milloin on seuraavat potkijaiset??Onko ne 9.6 ?
Täytyy yrittää järkätä duunit niin että pääsen tulemaanTurbo Sensonic kirjoitti: Joo, ne on 9.6. Ja kaikki mukaan!