Mertmi kirjoitti:
Olisi ideana mielenkiintoinen, voiko tämäntyylistä toimintaa järjestää myös Suomessa?
En mä ainakaan näe mitään estettä tollasen tapahtuman järjestämiselle.
Ainakin opelclub, sportpug ja fintoys ovat jo omat penkkipäivänsä pitäneet. Joku innokas voisi olla yhteydessä esim tuningworldiin ja kysellä mahdollisuutta. Jos tapahtuman pitää talviaikaan, niin kesägummit mukaan...
miten olis tällänen setti, pks tapaaminen ja samassa dynopäivät. Kandee kaiketi keväämmällä kun kaivatte ne pölyttyneet boksit kirjahyllyn takaa ja laitatte ne autoihinne. JA tietenkin ne upeet kesävanteet, siinä samalla kerätään leskenlehtiä odotellessa omaa dynovuoroo. Puhutaan kukista ja mehiläisistä ja iloitellaan kedolla...
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2 Zaino Show Car PolishTrolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
potkuhousu kirjoitti:miten olis tällänen setti, pks tapaaminen ja samassa dynopäivät. Kandee kaiketi keväämmällä kun kaivatte ne pölyttyneet boksit kirjahyllyn takaa ja laitatte ne autoihinne. JA tietenkin ne upeet kesävanteet, siinä samalla kerätään leskenlehtiä odotellessa omaa dynovuoroo. Puhutaan kukista ja mehiläisistä ja iloitellaan kedolla...
Mä oon niinku ihan messissä
Etenki jos viel siihen mennessä sais vähä laitettuu tota tulevaa autoo nii vois olla aika jees
potkuhousu kirjoitti:miten olis tällänen setti, pks tapaaminen ja samassa dynopäivät. Kandee kaiketi keväämmällä kun kaivatte ne pölyttyneet boksit kirjahyllyn takaa ja laitatte ne autoihinne. JA tietenkin ne upeet kesävanteet, siinä samalla kerätään leskenlehtiä odotellessa omaa dynovuoroo. Puhutaan kukista ja mehiläisistä ja iloitellaan kedolla...
Kuulostaa hianolta!
Pitäs sitä ennen saaha jotain pientä piristystä autoon, eihän sinne dynoon muuten kehtaa tulla...
Siinä olis oiva vertailu eri seteille, samalla koneella/samana päivänä dynotettu
Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
Mie luulen että tuo dynoaminen voisi olla ihan mielenkiintoista ohjelmaa sellaisillekin, joiden autoja ei välttämättä kannata ajaa rullille. Katsoo ja ihmettelee, kun "isot pojat säätää autojaan". Voisihan sellaisen tapahtuman yhteydessä olla muutakin ohjelmaa.
Mä olen myös mukana...joudun kyllä valitettavasti jättämään tuon "iloittelun kedolla" väliin
saab900rs kirjoitti:
Mä olen myös mukana...joudun kyllä valitettavasti jättämään tuon "iloittelun kedolla" väliin
Joo, annetaan Potkiksen ilotella ihan vaan itekseen, mennään me muut vaikka kaffeelle siks aikaa
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
esim ST-Motorsin rakennuksessa on myös Formulakeidas joten vois ottaa mittaa kuka on kartingissa todellinen rattimies. AVK on nurkan takana.. siis täydellinen paratiisi.
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2 Zaino Show Car PolishTrolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
93t sport kirjoitti:Siinä olis oiva vertailu eri seteille, samalla koneella/samana päivänä dynotettu
Nimenomaan. Voisi kattoa mikä ero sillä SP:n ja Maptunin steg 1:llä on.
Sullahan on aktuaattori ja vapaavirtaussuodin. Ois kiva tsekata erot!
Jepjep, näin juuri!
potkuhousu kirjoitti:esim ST-Motorsin rakennuksessa on myös Formulakeidas joten vois ottaa mittaa kuka on kartingissa todellinen rattimies. AVK on nurkan takana.. siis täydellinen paratiisi.
Joo, tällänen 110kg kössi ku laitetaan sellasseen (jos mahtuu ) räpättimeen niin sehän ei kulje minnekään, 65kg ruippanat painelee mennen tullen ohi
Sittenhän spekulaattorit nappaa cart-vehkeen kainaloon ja vie sen dynoon näyttääkseen, että tää on niin tukossa, niin tukossa...
Hinnat dynossa kohdalleen, niin luulisi väkeä tuppaavan. Ja potkuhousu leipoo pullia. Vaikkois hyvätkin korvapuustit nin täältä mansesta en tule kumminskaan.