Yep, sekin on käynyt mielessä ja kyllä olen siinä samaa mieltä että OG900 on tyyliltään täysin eri planeetalta kuin NG . Niillä OG vehkeillä vaan on ikää jo niin paljon (yli 15v ) että menee kojaamiseen ja parsimiseen 95% siitä ajasta jonka voisi viettää nautiskellenEski kirjoitti:Jos minulta kysytään, niin ostaisin ennemmin minkä tahansa näistä:
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=293023
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=252372
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=260045
Kyllä oG900 Turbo hakkaa GM900 vaparin mennen tullen, kai sinä Kaide nyt sen tiedät![]()
Eski
NG 900 avo ?
Jaa jaa, en ole ainakaan minä 95% ajastani viettänyt autoa korjaten. Miksi OG:tä pitää aina mollata?Kaide kirjoitti:Yep, sekin on käynyt mielessä ja kyllä olen siinä samaa mieltä että OG900 on tyyliltään täysin eri planeetalta kuin NG . Niillä OG vehkeillä vaan on ikää jo niin paljon (yli 15v ) että menee kojaamiseen ja parsimiseen 95% siitä ajasta jonka voisi viettää nautiskellenEski kirjoitti:Jos minulta kysytään, niin ostaisin ennemmin minkä tahansa näistä:
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=293023
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=252372
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=260045
Kyllä oG900 Turbo hakkaa GM900 vaparin mennen tullen, kai sinä Kaide nyt sen tiedät![]()
EskiNoista nettiautossa myynnissä olevista ajattelin tsekata ton valkosen avon. Siinä ois hinta ihan siedettävä, en toisaalta viitsisi maksaa 20teur liki 20v vanhasta autosta, vaikka se olisikin avosaappi.
Auton kunto ei korreloi iän kanssa
Samaa mieltä ollaan, OG on tyyliltää aivan eri planeetalta. Kuka tykkää mistäkin.
Saabilla jo vuodesta 1995. 90>900>9000>9000>NG9-3
Joskus useampikin samaan aikaan.
Joskus useampikin samaan aikaan.
Selvennetään senverran että mun mielestä OG on 100 kertaa tyylikkäämpi kuin NG ja mieluummin ajaisin sellaisella. Hyviä / ruosteettomia yksilöitä kun ei vaan tahdo olla myynnissä, niillä suomessa olevilla kun on ajettu yleensä kesät ja talvet. Tiedän että hyväkuntoisia OG pirssejä on olemassa, mutta niistä ei yleensä luovuta, tai jos luovutaan niin hintapyynti on täysin ulkona mun resursseistaTeemu kirjoitti: Jaa jaa, en ole ainakaan minä 95% ajastani viettänyt autoa korjaten. Miksi OG:tä pitää aina mollata?
Auton kunto ei korreloi iän kanssa
Samaa mieltä ollaan, OG on tyyliltää aivan eri planeetalta. Kuka tykkää mistäkin.
En siis mollaa OG satkuja, niissä on sentään " sitä jotakin"
Juu pitikin taas minunkin kirjoittaa tommosta. Luin tekstisi ajatuksella ja ymmärsin taas vähän väärin.Kaide kirjoitti:Selvennetään senverran että mun mielestä OG on 100 kertaa tyylikkäämpi kuin NG ja mieluummin ajaisin sellaisella. Hyviä / ruosteettomia yksilöitä kun ei vaan tahdo olla myynnissä, niillä suomessa olevilla kun on ajettu yleensä kesät ja talvet. Tiedän että hyväkuntoisia OG pirssejä on olemassa, mutta niistä ei yleensä luovuta, tai jos luovutaan niin hintapyynti on täysin ulkona mun resursseistaTeemu kirjoitti: Jaa jaa, en ole ainakaan minä 95% ajastani viettänyt autoa korjaten. Miksi OG:tä pitää aina mollata?
Auton kunto ei korreloi iän kanssa
Samaa mieltä ollaan, OG on tyyliltää aivan eri planeetalta. Kuka tykkää mistäkin.
En siis mollaa OG satkuja, niissä on sentään " sitä jotakin"
Oikeassa olet, hyvistä yksilöistä ei yleensä helpolla (=halvalla) luovuta. Sama toki koskee NG-avojakin.
Todella hieno peli sekin, mutta minkäs teet kun olen OG-fanaatikko, yrittäkää nyt tällaiselle järkeä puhua uudemmista autoista...
OG-avojen hinnat on kyllä kovia, mutta eihän autoilussa tunteella ja järjellä ole kai mitään tekemistä keskenään..
Saabilla jo vuodesta 1995. 90>900>9000>9000>NG9-3
Joskus useampikin samaan aikaan.
Joskus useampikin samaan aikaan.
Vaan vanha mikä vanha... NG ja OG93:kin on jo vanhentunut malli.Kaide kirjoitti: Selvennetään senverran että mun mielestä OG on 100 kertaa tyylikkäämpi kuin NG ja mieluummin ajaisin sellaisella.
Itse valitsisin uudemman jos ei rahasta olisi kinni. Miten kukakin sitten näitä vertailee...
Saab 9-3x 2.0T BioPower -10
#1429
#1429
