Kierrosluku rundari baasiin??

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
Vastaa Viestiin
eki-saab
"Kaasari"
Viestit: 11
Liittynyt: Ti Maalis 22, 2005 22:32

Kierrosluku rundari baasiin??

Viesti Kirjoittaja eki-saab »

Olen asentamassa kierrosluku mittaria autooni mihin se mittarin piuha mikä pitäisi laittaa puolan miinus napaan mihin tässä tapauksessa laitettaan?
Auto on 900 turbo -94
peinu
"Hölösuu"
Viestit: 6203
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 09:09
Paikkakunta: Jyskä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja peinu »

Ja sulla ei ole kierroslukumittaria valmiiksi?

9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
AC
"Saabisti"
Viestit: 2117
Liittynyt: Pe Touko 09, 2003 14:47
Paikkakunta: Kpää

Viesti Kirjoittaja AC »

Välimerkit, yhdys_sanat sekä lauserakenne.
BMW 320dA Coupe LCI
eki-saab
"Kaasari"
Viestit: 11
Liittynyt: Ti Maalis 22, 2005 22:32

Viesti Kirjoittaja eki-saab »

En kysynyt mielipidettä...VAAN ASENNUS OHJETTA!?!
saabracing
"Hölösuu"
Viestit: 4093
Liittynyt: Ma Heinä 14, 2003 15:26
Paikkakunta: jkl, laukaa

Viesti Kirjoittaja saabracing »

normaalisti se tulee puolan miinukseen -


Mutta mihis se tulis tossa _______ ___--


johonkin muuhun miinukseen ____

kuhan jorisen

Ry;st''' orkkis kiekkamittarilta...
karvalakki
"Turbo"
Viestit: 289
Liittynyt: Ma Joulu 15, 2003 20:12

Viesti Kirjoittaja karvalakki »

eki-saab kirjoitti:En kysynyt mielipidettä...VAAN ASENNUS OHJETTA!?!
Kohtelias ja helppolukuinen kysymys saa yleensä paremmin vastauksia kuin sekava ja vaikeaselkoinen vuodatus. Tilannetta ei myöskään paranna öykkärimäinen vastine.
'99 9-3 2.0T (185hp), Eibach Pro-Kit / Bilstein Sprint
peinu
"Hölösuu"
Viestit: 6203
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 09:09
Paikkakunta: Jyskä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja peinu »

Ja yleensä kannattaa kertoa, myös mitä valmiiksi tietää, mitä tutkimuksia on itse tehnyt ja miksi on mitäkin tekemässä. Säästää vastaajiltakin paljon vaivaa, mikä taas kohottaa hyvien vastauksien mahdollisuutta.

9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
peinu
"Hölösuu"
Viestit: 6203
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 09:09
Paikkakunta: Jyskä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja peinu »

Tässä selitys kuitenkin kiekkamittarin toiminnasta. Tuo mötikkä vasemmalla ylhäällä on kampiakselinasennontunnistin.

Kuva

9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Vastaa Viestiin