Kellään kuvia?
Lähinnä pitäis nähdä kompura, hihnankiristin, letkut ym. miten on asennettu.
og900 konehuoneesta
Kuvia ilmastoinnilla varustetun satkun konehuoneesta?
Kuvia ilmastoinnilla varustetun satkun konehuoneesta?
Viimeksi muokannut hene-, Ke Kesä 01, 2005 07:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Täällä on ainakin räjäytyskuvia ja tekstiä:
http://townsendimports.com/Web/climate_ ... _docs.html
http://townsendimports.com/Web/climate_ ... _docs.html
Kuultua:
Lentokaptenin kuulutus hiukka töyssyisen laskun jälkeen:
"Ladies and Gentlemen, it's happy hour. You just recived two landings for the price of one."
Lentokaptenin kuulutus hiukka töyssyisen laskun jälkeen:
"Ladies and Gentlemen, it's happy hour. You just recived two landings for the price of one."
Ei tämäkään ole IHAN se mitä etsit mutta sinnepäin (taas)
https://www.rockauto.com/dbphp/mak,SAAB,1985
Toimii niin että valikoit osa-alueen -> sieltä osan -> alareunaan avautuu "ostoskärry" jossa on tuotteen takana kenttä MORE INFO, siellä oli joistakin osista ainakin selvä kuva tai piirustus.
https://www.rockauto.com/dbphp/mak,SAAB,1985

Toimii niin että valikoit osa-alueen -> sieltä osan -> alareunaan avautuu "ostoskärry" jossa on tuotteen takana kenttä MORE INFO, siellä oli joistakin osista ainakin selvä kuva tai piirustus.
Kuultua:
Lentokaptenin kuulutus hiukka töyssyisen laskun jälkeen:
"Ladies and Gentlemen, it's happy hour. You just recived two landings for the price of one."
Lentokaptenin kuulutus hiukka töyssyisen laskun jälkeen:
"Ladies and Gentlemen, it's happy hour. You just recived two landings for the price of one."
ei oo kuvia, mutta muutama tärppi:
- 8 ja 16 venasessa on täysin erilainen hihnankiristyssysteemi ( asensin siis vanhan 8 venasen systeemin 16 venaseen)
- olen jättänyt sen läppäventtilin pneumavenan vastuksineen siihen läpän viereen, oli helpompi kytkeä ( originaali on siellä ilmakanavassa )
- ostin uuden säädettävän termarin autoilmastointilafkasta, oli halvempi kuin saabilla (vanha oli sökö)
- läppäkotelon muoviseinään saa aukon Koukkupäisellä stanley- mattoveisellä mukavasti ( siellä tais olla valmis viivoitus)
- uusia o- rengas tiivareita suositellaan ( ilmastointilafkasta sopivaa laatua), panin vähän öljyä niihin kiristäessä, tiedä sitten, on nuo mössöt sisällä pysyny, enkä kiristäny kovin hirveesti ?
- vesipumpussa oleva motin nostokorva otetaan pois
ENNEN asennusta kantsii tarkistaa/ miettiä mm. laturin puslat , nokkaketjun kireysssäätö ( esim onko kiristimessä vielä varaa), ja hihnojen kunto ja kampiakselin stefan kunto koska ilmastoinnin lelut tekevät ainakin em. osien vaihdon työläämmäksi.!!
- 8 ja 16 venasessa on täysin erilainen hihnankiristyssysteemi ( asensin siis vanhan 8 venasen systeemin 16 venaseen)
- olen jättänyt sen läppäventtilin pneumavenan vastuksineen siihen läpän viereen, oli helpompi kytkeä ( originaali on siellä ilmakanavassa )
- ostin uuden säädettävän termarin autoilmastointilafkasta, oli halvempi kuin saabilla (vanha oli sökö)
- läppäkotelon muoviseinään saa aukon Koukkupäisellä stanley- mattoveisellä mukavasti ( siellä tais olla valmis viivoitus)
- uusia o- rengas tiivareita suositellaan ( ilmastointilafkasta sopivaa laatua), panin vähän öljyä niihin kiristäessä, tiedä sitten, on nuo mössöt sisällä pysyny, enkä kiristäny kovin hirveesti ?
- vesipumpussa oleva motin nostokorva otetaan pois
ENNEN asennusta kantsii tarkistaa/ miettiä mm. laturin puslat , nokkaketjun kireysssäätö ( esim onko kiristimessä vielä varaa), ja hihnojen kunto ja kampiakselin stefan kunto koska ilmastoinnin lelut tekevät ainakin em. osien vaihdon työläämmäksi.!!