syyläri asiaa

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Vastaa Viestiin
mixa-tre
"Ruisku"

syyläri asiaa

Viesti Kirjoittaja mixa-tre »

käykö 9000 cd 2.0 i syyläri cc 2.0 turboon??
mixa-tre
"Ruisku"

olisi kiva tietää.
jcarlson
"Saabisti"

Viesti Kirjoittaja jcarlson »

Sopii kai se muuten, mutta turbon syyläri on hiukan isompi ja jäähdytysteholtaan parempi.. Mutta ainakin og900:ssa on käytetty ihan onnistuneesti hyväkuntoisia/uusia vaparin syyläreitä turboissa.
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
mixa-tre
"Ruisku"

eli uskallanko laittaa sen kiinni? palaako heti kansipahvit ja muut romut?
jcarlson
"Saabisti"

Tuskinpa mikään palaa. :P
Korkeintaan lämmöt on hiukan korkeammat kovalla kuormalla kuin turbon syylärillä, ja jos tuo on hyväkuntoinen niin varmasti on parempi kuin vaikka vanha paska tukkeutunut turbon syyläri..
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
mixa-tre
"Ruisku"

koittamallahan se selviää :D entäs kun olen laittamassa cd:n keulaa ja mulla on kuskinpuolen etulokari cc:n niin käykö se vilkun lasi siihen? ja entäs tarviiko mun vaihtaa puskuri vaikka en käytä lampin pesimiä?
jcarlson
"Saabisti"

Jos on pystykeulainen CC niin viistokeulaisen CD:n keulan osat ei varmaankaan sovi, ellet tarkoittanut sitä pientä sivuvilkkua, se on kaikissa sama. Viistokeulasta viistokeulaan kyllä varmaan sopii.
En kuitenkaan osaa sen tarkemmin tonnareiden keuloista sanoa, kun olen enemmän satkuihin perehtynyt.. :oops:
mixa-tre
"Ruisku"

ok.. tarvii siis sekin kokeilla :D se vaan mua pelottaa se syyläri. olen niin köyhä ettei mulla ole varaa rempata jos jotain palaa tai kärähtää :S
f-19
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja f-19 »

Ei kärähdä, kunhan seuraa vaan sitä lämpömittaria, niinkuin sitä normaalistikin autolla ajaessa kuuluu tarkkailla. Niinkuin jcarlson sanoi, uusi iivarin syyläri on varmasti parempi kuin turbon vanha huono.
Suomik
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Suomik »

jcarlson kirjoitti:Jos on pystykeulainen CC niin viistokeulaisen CD:n keulan osat ei varmaankaan sovi, ellet tarkoittanut sitä pientä sivuvilkkua, se on kaikissa sama. Viistokeulasta viistokeulaan kyllä varmaan sopii.
En kuitenkaan osaa sen tarkemmin tonnareiden keuloista sanoa, kun olen enemmän satkuihin perehtynyt.. :oops:
Eikös lokarit ole samat cc:ssä ja CD:ssä? Facelifti cc:een vaatii siis umpiot, maskin, vilkkuparkit, puskurin ja etuspoilerin. Lampunpesimet ovat CD:ssä pidemmällä varrella. Käsittääkseni lukkopeltiin pitää tehdä joku pieni muutos / poistaa joku cc:ssä käytettävä kiinnike. Tästä ei ole omakohtaista kokemusta, tulipahan joskus kartoitettua työmäärää moista vaihtoa harkitessa...
Viimeksi muokannut Suomik, Pe Kesä 03, 2005 13:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ajossa: 9-3 SC 2.0t BP M6 -08 (vaimon!) (ka), 9-5 SC Aero M5 -09 (ka), 9-3 Cab 2.0t SE M5 -00 (ka)
Harrasteet: 96 V4 L -77 (ek), Sonett III -71 (ka ja todellakin oe!)
Exät: 9000Aero -97 (ka), 9000ccT16DI -89 (kr)
mixa-tre
"Ruisku"

ja mites, käykö 90 saabin syyläri (alumiininen) väliaikasesti intercoolerina? ja mistä sais viritettyö öljynjäähdyttimen? :)
Vastaa Viestiin