ööh... jos mä menisin pölliin kaikista saabeista mitä meillä on nyt ja romuina nollat merkeistä, niin saisin ittelleni 900000000sen Eipäs olis monella...
HARTSA kirjoitti:aivan kuin porukka häpeäis saabiaan/sitä,että takaluukussa on merkit
toyota merkki perään,niin sulautuu joukkoon harmaaseen.
Itse poistin viime viikolla kaikki merkit auton perästä (paitsi että itse SAAB-lätkän mahd. liimaan takaisin kun onnistuin jäljet maaliin kolhimaan ) mutta en siksi että häpeäisin niitä tai että ne kenellekään provona toimisivat. Lähinnä en ole vielä keksinyt syytä miksi kenenkään pitäisi tietää minun auton moottorin koko, venttiilien lukumäärä ja onko konepellin alla ruiskua vai mitä. Joissakin autoissa tuppaa kaikenlaisia DOHC-twincam-KAT-5speed -intercooler-ABS-turbo-injection-lätkää olemaan niin paljon että niiden tavaaminen käy jo ajankulusta valoissa seistessä. Siihen vielä kun yhistetään älyttömät kirjainyhdistelmäjonot mallinimien perässä niin kumma että rekkari sekaan mahtuu. Jotenkin turhaa.
Toisaalta ymmärrän niitäkin kenellä pellin alla oleva ahdin on tuotu julki merkkien muodossa ja haluavat poistaa ne turhien kisaajien karsimisen toivossa. Noita kaikenlaista lippispojua 1.4 siipihirviöineen nytkyttää vieressä joskus ilmankin turbo-merkkejä. Hassua.
Iskariot kirjoitti:
Toisaalta ymmärrän niitäkin kenellä pellin alla oleva ahdin on tuotu julki merkkien muodossa ja haluavat poistaa ne turhien kisaajien karsimisen toivossa. Noita kaikenlaista lippispojua 1.4 siipihirviöineen nytkyttää vieressä joskus ilmankin turbo-merkkejä. Hassua.
Bingo! Tässä syy miksi minulla ei ole merkkejä eikä tule! Täällä Etelä-Savossa nämä "lippispojut" on oikea turvallisuusriski.
Tosin merkit oli poistettu jo auton ostaessani.
"Ihmiset, jotka luulevat tietävänsä kaiken, ärsyttävät meitä, jotka tiedämme kaiken."
10 "parasta", tai ihmeellisintä väsäystä kuvina?
Lievää OT:ta tällä hetkin
9000 Aero -97, 9-5 2,0t - 01 Opel Six Cabriolet -35, KTM Super Duke Gt -16 #2244 "A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it."
merkit orgispaikallaan. tänään (ruohonleikkurin myyjä) jolla on 300km ajettu honda accord 2.4 jotain..(190 hv)
huomas ensin vanteet (aero)sitten kiersi takaa ja totes,että aerohan se on.
siskollaan on 9000 cd-A TURBO.(n.200hv.) honda mies tuumas että hyvin oli saabi kulkenu.!!
oli jonkin verran tietoa saabistakin.
ehkä tämä merkkien paikka liittyi -saabien aliarvostus- juttuun jollain lailla
tuli ehkä mieleen puolustella/"informoida" saabia muille kuin saabisteille.
täällä päin on paljon "puusilmiä" jotka ei tiedä saabista mitään..