Näin se siis ajattelin:
kms kirjoitti:
Itse ajattelin kokeilla seuraavaa: Korvata kylmäkäynnistys suuttimen tavallisella, sähköisellä suutimella.
Se ryyppysuuttimen paikka olis noin silmämääräisesti oikealla paikalla. Ja laskeskelin äkkiä, että yhden tavallisen suuttimen tuotto riittäisi rikastamaan tarpeeksi. Lisäksi reiän koneistus tavalliselle suuttimelle onnistuis "lähes" imusarjaa irroittamatta.
Jotenkin K-jetti on osoittautunut luotettavaksi ja sen pystyy melko pitkälle korjaamaan "metsässäkin" ilman kolvia ja oskiloskooppia. Pikku rikastusta vain ylätehoille kaipaan.
LaajakaistaLambdalla sitä ohjais Megasquirtia tietenkin aika helmesti, mutten tiedä antaako vaimo lupaa ostaa sellaista
Rata Saabeihin on kai laitettu kaksi että on saatu seokset varmasti tasaiseksi?
Oliko ratasaabien lisärikastus toteutettu miten? Siis mikä ohjaa suuttimia? Vai oliko määräjakajasta porattu auki ne kaksi ylimääräistä?
Hessun askelmoottoriehdotus ei ole hullumpi....
Mutta itsellä ei ole niin väliä jääkö laite vakion näköiseksi.
Oliko jollain parempaa tietoa paljoko konetta ptäisi rikastaa? Riittääkö yksi Turbotonnarin suutin avuksi?