Minkäs kokoiset kaiuttimet on Saab 9000CD:ssä. Autossa on Saabin oma "audiosarja" ja vm.1992. Manuaalin mukaan kyseistä sarjaa ei ole suomessa edes saanut.
Sierra Alfa Alfa Bravo. "The Swedish Car With Aircraft Quality"
Saab 9-5 2.3t Wagon ARC
CS:ssä on takana 6x9 ja erillisdiskantti. Tulin juuri tehneeksi taakse alumiinista uudet levyt kaiuttimille ja niihin Infinityn 6500cs erillissarja. Vanhat jäi siis sellaisenaan ylimäräiseksi. Uusiin levyihin olisi muuten mahtunut vaikka SPL dynamicsin 3-tie-erillissarja, jos jakosuotimet sijoittaisi jonnekin lähistölle. Nyt jakarit mahtuivat levyn alapuolelle.
Joo, kyllähän ne saa ostaa jos haluaa. Pitäis ehkä vielä tehdä piirustukset siitä levystä pahville, niin voi jatkossa tehdä nuita kaiutinlevyjä jos laittaa vaikka kolmitie-erilllissarjan.
Thor| kirjoitti:Vähän off topic.
Eikö tonnarissa pitäis olla 6,5" kajarit etuovissakin, ainakin mulla on. (tuli joskus rakenneltua)
Tottakai pitäis, jaksais vaan rakentaa. Mutta jos haluaa sellasta übersiistiä jälkeä, niin en lähde itse askartelemaan. Kattoo nyt ajan kanssa, onhan tuota tonnaria tarkoitus pitää aika lailla pitkään.
Kertoilkaapas vähän mikälaisia virityksiä olette tehneet midbassoille eteen. Olen harkitsemassa 6,5" erillissarjan ostoa ja pohdin vähän tätä asennuskysymystä.