Erikoishitsaus Raatikaisen välijäähdyttimiä kannatta myöskin harkita...Kennon syvyys 50mm ja säiliöiden syvyys 60mm.Leveyden ja korkeuden saa ihan minkä pyytää..Coolerin putket kestävät 110 kilon paineen.
Coolereita käyttävät mm Herlevit kisatraktoreissaan.
Tuolta olis yks vaihtoehto tilata.. kun pro turbolta ei osata vastata kyselyihin. Löytikö joku hinnan noilta sivuilta 9000:sen coolerille?? Tuleeko halvemmaksi kuin maptunilta?Kyllä se 1000€ on melko suolainen hinta coolerille..
Saab 9-5 Griffin -01, Saab 9-5 2.0t -06, Saab 9-5 1.9tids -08
saa valita putkien paikat...coolerit tehdään piirustusten mukaan.
Jos kiinnostaa niin kannattaa soittaa numeroon 0400 235516 ja kysellä tarkemmin.
Mulla olis muutamista coolereista kuvia koneella jos jotakuta kiinnostaa??
Milli kirjoitti:Tuolta olis yks vaihtoehto tilata.. kun pro turbolta ei osata vastata kyselyihin.
Itse kun kävin pro turbolta kysymässä og satkuuni cooleria, niin kaveri sanoi hinnaksi n.500€ ASENNETTUNA !! en tiedä oliko se syönyt jotain sieniä aamulla, mutta noin se sanoi. Ja kun hän tarkisti millainen tila siellä syylärin edessä on, hän totesi: "Herranjestas!! Tännehän mahtuu vaikka KUINKA ISO jäähdytin".. No, tiedä sitten, mutta sen tiedän, että kun kevät koittaa ja linnut laulaa, niin ne saa tehdä moisen meikäläiselle
Mites ne suhtautuu katsastuksessa uuteen isompaan cooleriin? Lakihan sanoo, että kaikki turbon tai välijäähdyttimen muutokset rinnastetaan moottorinvaihtoon. Kyttäileekö ne edes niitä? Kertokaa kokemuksia...
Olen itse teettänyt coolerin ProTurboSystemsillä ahtimen vaihdon yhteydessä (TD04). Auto on NG900 vm.1995. Asioin Porin liikkeessä, jossa asiat hoituivat todella loistavasti. Osat on olleet paikallaan syksystä lähtien eikä mitään valittamista ole esittää. Uuteen cooleriin tehtiin putkien paikatkin järkevämmiksi. Voin suositella lämpimästi kyseistä firmaa, ainakin omien kokemuksien perusteella. Heiltä on saatavana myös KisaKatteja aikasta edukkaasti. Voin lähettää yhteys/muita tietoja tarkemmin yv:nä. Katsastuksessa ei ainakaan itselle tullut mitään kommentteja. Voihan sitä sanoa että vanha turbo hajosi ja sylki osat cooleriin, jolloin sekin täytyi vaihtaa...
uukka kirjoitti:Olen itse teettänyt coolerin ProTurboSystemsillä ahtimen vaihdon yhteydessä (TD04). Auto on NG900 vm.1995. Asioin Porin liikkeessä, jossa asiat hoituivat todella loistavasti. Osat on olleet paikallaan syksystä lähtien eikä mitään valittamista ole esittää. Uuteen cooleriin tehtiin putkien paikatkin järkevämmiksi. Voin suositella lämpimästi kyseistä firmaa, ainakin omien kokemuksien perusteella. Heiltä on saatavana myös KisaKatteja aikasta edukkaasti. Voin lähettää yhteys/muita tietoja tarkemmin yv:nä. Katsastuksessa ei ainakaan itselle tullut mitään kommentteja. Voihan sitä sanoa että vanha turbo hajosi ja sylki osat cooleriin, jolloin sekin täytyi vaihtaa...
Kärsiikö kysyä, paljonko coolerin hinnaksi tuli? asensiko ne sen siellä ja mikä oli asennuksen osuus hinnasta?
uukka kirjoitti:Olen itse teettänyt coolerin ProTurboSystemsillä ahtimen vaihdon yhteydessä (TD04). Auto on NG900 vm.1995. Asioin Porin liikkeessä, jossa asiat hoituivat todella loistavasti. Osat on olleet paikallaan syksystä lähtien eikä mitään valittamista ole esittää. Uuteen cooleriin tehtiin putkien paikatkin järkevämmiksi. Voin suositella lämpimästi kyseistä firmaa, ainakin omien kokemuksien perusteella. Heiltä on saatavana myös KisaKatteja aikasta edukkaasti. Voin lähettää yhteys/muita tietoja tarkemmin yv:nä. Katsastuksessa ei ainakaan itselle tullut mitään kommentteja. Voihan sitä sanoa että vanha turbo hajosi ja sylki osat cooleriin, jolloin sekin täytyi vaihtaa...
Itse asiassa hintaa saa kysyä, mutta siihen ei ole antaa oikein vastausta. Siinä tehtiin hieman vaihtokauppaa... Olisikohan voinut olla n. 500-700EUR asennettuna. En ole ihan varma. Osaavat kyllä kertoa hinnan ainakin vastaavalle kuin omani täältä Porin liikkestä.
Koetan muistaa ottaa kuvia kun ajan auton seuraavan kerran tähän hallille.
Juu kyllä pojjaat ne osat asensivat kokonaisuudessaan. Ei olisi ollut itsellä mielenkiintoa hommaan.
turbo-s kirjoitti:saa valita putkien paikat...coolerit tehdään piirustusten mukaan.
Jos kiinnostaa niin kannattaa soittaa numeroon 0400 235516 ja kysellä tarkemmin.
Mulla olis muutamista coolereista kuvia koneella jos jotakuta kiinnostaa??
pistä kuvia vaan tänne kaikenkansan nähtäväksi, kiitos.