
90:n Kannen vaihto
90:n Kannen vaihto
Lähdenpä tästä heti kohta vaihtamaan kantta tuohon 90:iini. Arvaus homman kestolle voisi olla 5 tuntia. Katsotaanpa illemmalla paljonko tuo arvaus meni pieleen. Aina ne on tähän asti menny metsään nuo arvaukset... ja pahasti. 

#1890
Näin on ellei satu olemaan sitä hiton peltisarjaa josta kaikki pultit jumissa tai hitsattu kii...ecopower kirjoitti:kyllä sen vaihtaa 2:teen tuntiin! perus kaasari saabiin!!J-ani kirjoitti:7.5 tuntia meni. Eihän tuo heittänyt pahastikkaan. Paljonkos olette saaneet tuhrautumaan hommaan aikaa noin yleisesti?


Aki Peltola #1132
Sepä se peltipakosarja meinasi jarruttaa tuossa remontissa. Otatti melkein kaikki pinna pultit pois ennenkuin sai asettumaan pakoilleen.
Asiasta kolmanteen, uudella kannella (portattu, laskettu) tuntuu vääntöjä olevan heti erillä tavalla kuin ennen. Suurimmalla pykälällä saa ihan huoletta ohitella maantiellä. Ennen sai pykältää pienemmälle jos meinasi vauhdilla ohi. Vielä kun korjailisi määränjakajan kartioon oikeaan kohtaa teippiä niin sais kunnon seokset 3000rpm:llä tämän hetken 4000rpm:n sijaan.
Asiasta kolmanteen, uudella kannella (portattu, laskettu) tuntuu vääntöjä olevan heti erillä tavalla kuin ennen. Suurimmalla pykälällä saa ihan huoletta ohitella maantiellä. Ennen sai pykältää pienemmälle jos meinasi vauhdilla ohi. Vielä kun korjailisi määränjakajan kartioon oikeaan kohtaa teippiä niin sais kunnon seokset 3000rpm:llä tämän hetken 4000rpm:n sijaan.
#1890
minkäslainen peltisarja sulla on kiinni? mulla tällä hetkellä 4-2-1. en oo monessa 99/90 peltisarjaa nähnyt..J-ani kirjoitti:Sepä se peltipakosarja meinasi jarruttaa tuossa remontissa. Otatti melkein kaikki pinna pultit pois ennenkuin sai asettumaan pakoilleen.
Asiasta kolmanteen, uudella kannella (portattu, laskettu) tuntuu vääntöjä olevan heti erillä tavalla kuin ennen. Suurimmalla pykälällä saa ihan huoletta ohitella maantiellä. Ennen sai pykältää pienemmälle jos meinasi vauhdilla ohi. Vielä kun korjailisi määränjakajan kartioon oikeaan kohtaa teippiä niin sais kunnon seokset 3000rpm:llä tämän hetken 4000rpm:n sijaan.

99 LE CombiCoupe Turbo '75
99 LEA '74
99 Petro Turbo '80
99 LEA '74
99 Petro Turbo '80
Freetechnicsin myymä rr-exhaustin valmistama 4-2-1. Niitä saa kyseisestä yrityksestä tilaamalla, varastossa niitä ei ole. Niin ja niitä saa kaikkiin variaatioihin 99/90/900 B, H ja varmasti 16 venttiiliseenkin kunhan vain valmistajan kanssa porisee. Tuntui tietävän saabin ruuvaamisesta paljon kun soitin oman sarjan oston aikoihin.
#1890