Radion häiriönpoisto

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Reetu

Viesti Kirjoittaja Reetu »

Tää on sonyn cd soitin , CDX 4170R tosi vanha ja aikaisemmin toimi ihan hyvin , nyt rupesi rutiseen.
mikkoimp
"Hölösuu"
Viestit: 3744
Liittynyt: Ti Joulu 21, 2004 19:11
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja mikkoimp »

onko se ISO-liittimellä?
kai siitä lähistöltä nyt joltakin löytyisi toinen mankka testattavaksi, tai vaikka jos tunnet jostain elektroniikka liikkestä jonkun, ei olisi monen minuutin homma jos löytyy valmis liitin!
-03 3.0 TID ja muutama OG 900 turbo

045-6302071
jäsenyys hankittu
Reetu

Viesti Kirjoittaja Reetu »

Jep ... ei auta muu kuin kokeilla toista soitinta.
tany
Matalapaineturbo
Viestit: 189
Liittynyt: Ma Heinä 12, 2004 16:40
Paikkakunta: Siilinjärvi

Viesti Kirjoittaja tany »

Otappa radiolle virta suoraan akulta ja varmista radion kunnollinen maadoitus.
Saab Suomesta - hyviä autoja :)
99 GL5speed -84 (viimeinen tuplisvuosi)
900i kat -89 (-90 malli)
# 1329
Reetu

Viesti Kirjoittaja Reetu »

Tehty ja sama rutina jatkuu.
Reetu

Viesti Kirjoittaja Reetu »

Kokeiltu nyt toisella radiolla ja sama rutina löytyy, virta piha suoraan akulta kaikki liitokset hyvät sekä erillinenkin maadoitus , myös auton maadoitukset käyty läpi.

Entä nyt ?
mikkoimp
"Hölösuu"
Viestit: 3744
Liittynyt: Ti Joulu 21, 2004 19:11
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja mikkoimp »

ota laturin remmi pois että saa paikallistettua tuleeko sytkä vai laturi puolelta.
-03 3.0 TID ja muutama OG 900 turbo

045-6302071
jäsenyys hankittu
Reetu

Viesti Kirjoittaja Reetu »

Selvis , et kuuluu edelleen vaikka laturi oli pois pelistä, eli sytkä puolelta, tarttisko nyt vaihtaa tulpan johdot vai mitä?
mikkoimp
"Hölösuu"
Viestit: 3744
Liittynyt: Ti Joulu 21, 2004 19:11
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja mikkoimp »

siltä se sitten näyttää että saabi saa kesärempan sytkä osille.

josseivat tulpat ole R-mallia niin sekin voisi vaikuttaa, tuon ärrän kun pitäisi häiriöitä poistaa.

sitten vaan kokeilemaan vaikka toisesta saabista tulpanjohtoja jossei heti uusia malta ostaa.
-03 3.0 TID ja muutama OG 900 turbo

045-6302071
jäsenyys hankittu
Reetu

Viesti Kirjoittaja Reetu »

No voi ... just tosiaankin vaihdoin tulpat , ja sen jälkeenhän tuo surina alkoi.

Paikoillan nyt NGK BP6ES , en muista mitkä siellä oli.
kf3461
"Turbo"
Viestit: 298
Liittynyt: Su Joulu 28, 2003 08:41
Paikkakunta: Kouvola

Viesti Kirjoittaja kf3461 »

Kokeileppas Reetu pistää ylimääräinen maadoitusjohto moottorin ja korin väliin. Jostain imusarjan kupeesta vaikka sisälokasuojaan. Teet vaikka sinne lokariin uuden maadoituspisteen. Erinäköiset radiopuhelimet ovat todella kovia keräileen noita pörinöitä, on tullut niitten kanssa hieman tanssahdeltua. (30v).
Ilu
# 2018
0456713526 ja suapi soitella
Avatar
9000CD23T
"Team Ylläpito"
"Team Ylläpito"
Viestit: 7775
Liittynyt: Pe Heinä 02, 2004 12:45
Paikkakunta: ex Jyväskylän MLK
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 9000CD23T »

Reetu kirjoitti:No voi ... just tosiaankin vaihdoin tulpat , ja sen jälkeenhän tuo surina alkoi.

Paikoillan nyt NGK BP6ES , en muista mitkä siellä oli.
Edelleen ne tulpan johdot PITÄÄ olla vastusjohtimia jos kerta tulpat eivät
ole mallia R. ( BPR6ES )
Jos tulpan johdin on mallia vastus niin yleensä se on präntätty siihen
johtimeen ( esim 680kohm tms..)
900i-5D Combi Coupe-84*/900i-4D Sedan-86*/900i-4D Sedan-88*/9000CD 2.3T-91*/OG9³SE-01 RE85STG1
(*=ex) #2060#
Reetu

Viesti Kirjoittaja Reetu »

Okei kiitos vinkeistä tarttee kokeilla.
soossi
Matalapaineturbo
Viestit: 152
Liittynyt: La Joulu 20, 2003 21:44

Viesti Kirjoittaja soossi »

kokeile vielä kytkeä radion maajohto radiosta suoraan akun miinusnapaan mielellään aika paksulla kaapelilla, eikä auton koriin kuten yleensä tehdään
Reetu

Viesti Kirjoittaja Reetu »

Selvä. :wink:
Vastaa Viestiin