Museomotari saabistille?
-
- "Saabisti"
- Viestit: 3986
- Liittynyt: Pe Syys 24, 2004 10:30
- Paikkakunta: Jämsä
- Viesti:
Museomotari saabistille?
Mitäs arvon raati sanoo, onko 50 -villitys jo pahasti päällä, kun pitäisi saada -70 luvun moottoripyörä....silloin, kun oltiin teini-ikäisiä mopopoikia.....
Mielessä on tietty 650 Jytä-Jammu tai CB 750 tuutti, mutta olisiko turhan järeitä pelejä ekaksi moottoripyöräksi.
Toisina vaihtoehtoina olisi 20.000 km ajettu valmiiksi museoitu Honda CB 350 -71 tai sitten sellaisenaan museokelpoinen Honda CB 450 -71
Onko kellään käsitystä noista Hondista ja niiden sopivuudesta tällaisen ison jahkuran ratsuksi. Nulikkaviruksia ei enää ole, kyse olisi vain fiilistelystä.
Huono puoli on, että ainakin yksi Saabi saisi sitten lähteä tallista.
Mielessä on tietty 650 Jytä-Jammu tai CB 750 tuutti, mutta olisiko turhan järeitä pelejä ekaksi moottoripyöräksi.
Toisina vaihtoehtoina olisi 20.000 km ajettu valmiiksi museoitu Honda CB 350 -71 tai sitten sellaisenaan museokelpoinen Honda CB 450 -71
Onko kellään käsitystä noista Hondista ja niiden sopivuudesta tällaisen ison jahkuran ratsuksi. Nulikkaviruksia ei enää ole, kyse olisi vain fiilistelystä.
Huono puoli on, että ainakin yksi Saabi saisi sitten lähteä tallista.
# 419 Vesa Pohjalainen
Tuo tuutti Honda on myös oma "märkä uni". Velipojan CB 350 -76 ajalleena voin vain uneksia millainen tuo olisi 750:nä. Tuo pienempikin kulkee ihan iloisesti näin autoihin tottuneeseen ja liki parimetrisen ja 100+
ukon alla. Isommille teillä en ole ajanut, kun ei ole tuota korttia vielä
mutta on sillä 350:kin kiva fiilistellä taajama-ajossa 



Saab 9-3 TTID Vector 2008
Nimenomaan märän unen reaktion saa tuommonen tuutti honda aikaan. 125:nen löytyis tallista, mutta 750 tai 900F on jo kauan ollut haaveena. Voi vaan 95hv olla liikaa ekaan pärrään, mutta onneksi CB-mallisto on aika hyvin porrastettuFrostgrey kirjoitti:Tuo tuutti Honda on myös oma "märkä uni".

#2013
1×90+1×(9-3)+2×(9-5)+1×96+4×99+9×900+4×9000=44696
1×90+1×(9-3)+2×(9-5)+1×96+4×99+9×900+4×9000=44696
-
- "Saabisti"
- Viestit: 3986
- Liittynyt: Pe Syys 24, 2004 10:30
- Paikkakunta: Jämsä
- Viesti:
-
- "Ruisku"
- Viestit: 140
- Liittynyt: La Helmi 12, 2005 15:08
- Paikkakunta: KEMI
Ala ostamaan viimeisen päälle kunnossa oleva Honda. Erittäin helppo vasta-alkajankin pyöräksi: matala painopiste, levyt ympäriinsä ja vääntävä kone.
GL-1000
EDIT: Niin ja kun innostuksissaan kirjoittaa jäi mainitsematta että pyörä ON museokatsastettu kehujen kanssa. Ajopäiviä tulee nykyään n.5 / vuosi eli poies joutaisi.
GL-1000
EDIT: Niin ja kun innostuksissaan kirjoittaa jäi mainitsematta että pyörä ON museokatsastettu kehujen kanssa. Ajopäiviä tulee nykyään n.5 / vuosi eli poies joutaisi.
Viimeksi muokannut Painkiller, Su Kesä 12, 2005 22:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- "Saabisti"
- Viestit: 3986
- Liittynyt: Pe Syys 24, 2004 10:30
- Paikkakunta: Jämsä
- Viesti:
Eräs motoristi, jota huoltsikalla jututin, sanoi samaa. Kannattaa ostaa valmis museopyörä, koska esim. putket ovat ihan hirveässä hinnassa. No autojen kanssa puuhanneena, mikään ei enää hirvitä.Painkiller kirjoitti:Ala ostamaan viimeisen päälle kunnossa oleva Honda. Erittäin helppo vasta-alkajankin pyöräksi: matala painopiste, levyt ympäriinsä ja vääntävä kone.
Pitää nyt katsella ihan rauhassa.
# 419 Vesa Pohjalainen
-
- "Saabisti"
- Viestit: 5804
- Liittynyt: To Syys 18, 2003 18:50
- Paikkakunta: Vantaa
Mobilistin kannattais ajatella URAL-sivaria.

kyllä pysyis huulenreunat korvissa, ajajalla ja katsojalla
http://www.uralroikka.net/


kyllä pysyis huulenreunat korvissa, ajajalla ja katsojalla

http://www.uralroikka.net/
Jäsen 1124
Saab 9000 tbo/86, FIRGES-Tuning
Saab 9000 2,3 Fpt/94, steg3
Saab 9000 tbo/86, FIRGES-Tuning
Saab 9000 2,3 Fpt/94, steg3