Koko päivä on ainoa varausmahdollisuus useamman auton ryhmälle.
Jarrutus per auto maksaa normaalisti 80 eur.
Meidän kimppahintamme:
Jos autoja on 15: Hinta 35 euroa per auto
Jos autoja on 10: Hinta 52 euroa per auto
Jos autoja on 7: Hinta 75 euroa per auto
HUOM!
Varauksia täytyy alkaa tulla, jos dynolle halutaan;
tämän halvempaa tarjousta ette kunnon vehkeille saa mistään.
Jos emme saa riittävästi osallistujia, dynopäivä perutaan ja
jokainen joutuu maksamaan normaalin asiakashinnan....
Kai sitä paranis vastailla tähän ketjuun jotta porukka innostuisi. Itse olisin kyllä tulossa, tylsän kalliita hintoja vaan, mielellään sitä maksaisi sen 50e tai alle :)
Onko dynotuksen "sisältö" sama hinnasta riippumatta? Eli pelkkä 1 veto ilman ylimääräistä dataa lapussa, hinta kuitenkin suoraan osallistujamäärästä riippuvainen? 35e on OK hinta 1-2 vedosta. Mutta mikä osallistujia ei tule, luulisi että 75 eurolla saa 2-3 vetoa, ruiskun säätömahdollisuus itse (henkilökunnalta toivottavasti vinkkejä), pakokaasulämpö, WB-lambda ja ahtopaineet dynosheetissä.
Onko uusi penkki sijoittelultaan parempi kuin vanha mihin ajamiseen meni jo ~20min päälle ja pois?
Vertailuna laitettakoot, että AMW:llä sain kolme vetoa dynossa ja datasheetit myös wb-lambdan ja ahtopaineiden osalta 50€:lla. Myös pakolämpöjen mittaus olisi onnistunut samaan hintaan. Aikaa meni hiukan päälle ½h. Ja tämä siis ihan yksin, ilman mitään kimppadynotusta.
Hinnat per tehonmittaus. Voi vaatia enemmän kuin yhden vedon, eli ei pitäisi olla kova hinta. Otetaan huomioon, että varaamme koko päivän ja pajan koko henkilökunnan koko päiväksi vain meidän käyttöömme...
TurboJanne joka ohittaa turbojanne (tm)
------------------------------------------------------------
Motto: Älä ota turhia paineita, ota ahtopaineita!
f-19 kirjoitti:Onko dynotuksen "sisältö" sama hinnasta riippumatta? Eli pelkkä 1 veto ilman ylimääräistä dataa lapussa, hinta kuitenkin suoraan osallistujamäärästä riippuvainen? 35e on OK hinta 1-2 vedosta. Mutta mikä osallistujia ei tule, luulisi että 75 eurolla saa 2-3 vetoa, ruiskun säätömahdollisuus itse (henkilökunnalta toivottavasti vinkkejä), pakokaasulämpö, WB-lambda ja ahtopaineet dynosheetissä.
Onko uusi penkki sijoittelultaan parempi kuin vanha mihin ajamiseen meni jo ~20min päälle ja pois?
Uusi dyno on tässäkin mielessä parempi.
TurboJanne joka ohittaa turbojanne (tm)
------------------------------------------------------------
Motto: Älä ota turhia paineita, ota ahtopaineita!
Ainakin tehomittaus ja WB lambda ja vinkkejä nyt ilman muuta. Periaatteessa kaikki on sovittavissa, kun vain saadaan tarvittava määrä saabisteja paikalle.
Minä maksan koko päivästä, joten olisi hauskaa saada osallistujia jakamaan kuluja
Kun on koko päivä varattu, niin kyllä siinä ehtii tehdä yhtä ja toista jos on vaikka ~10 autoa jarrutettavana.
HUOM! Enää 10 päivää aikaa ilmoittautua!
TurboJanne joka ohittaa turbojanne (tm)
------------------------------------------------------------
Motto: Älä ota turhia paineita, ota ahtopaineita!
Kiinnostais kovasti mutta voi tuota kilometrien määrää Joensuusta Turkuun ja takaisin...
Ei siellä päin olisi mitään muita tapahtumia tuohon aikaan, jos saisi vaikka kaveriporukan innostumaan pikku retkestä? Onhan noi kyl maininnu että ois kiva lähteä kesällä jonnekin reissuun ympäri suomea...
johniemi kirjoitti:Kiinnostais kovasti mutta voi tuota kilometrien määrää Joensuusta Turkuun ja takaisin...
Ei siellä päin olisi mitään muita tapahtumia tuohon aikaan, jos saisi vaikka kaveriporukan innostumaan pikku retkestä? Onhan noi kyl maininnu että ois kiva lähteä kesällä jonnekin reissuun ympäri suomea...
-John
Olisi Down by the Laituri, muttei osu oikein tuohon päivämäärään.. Ruisrock on myös jo ollutta ja mennyttä tuohon aikaan...
TurboJanne joka ohittaa turbojanne (tm)
------------------------------------------------------------
Motto: Älä ota turhia paineita, ota ahtopaineita!
Valitettavasti kadotin inboxini sisällön pari-kolme päivää sitten, joten pyydäen että:
Kaikki varmat tulijat: Laittakaa tähän threadiin vastaus, jossa ilmoitatte tulostanne sekä mikäli teiltä tulee useampi kuin yksi auto. Nyt ei ole enää paljon aikaa, joten kiirettä päälle, arvon turbosaabistit (ja miksei vaparistitkin)!!
Sitten esim. YV:llä oikeat yhteystietonne nimimerkin takana.
TurboJanne joka ohittaa turbojanne (tm)
------------------------------------------------------------
Motto: Älä ota turhia paineita, ota ahtopaineita!