Uretaanipuslia
Uretaanipuslia
Mistä ootte hankkinu ja mihin hintaan?
Taas se koistinen kikkailee...
9000 T16 CC M89
Jäsen # 2593
9000 T16 CC M89
Jäsen # 2593
Procarservice Jyväskylässä, etualatukivarren taaemmat puslat n 100€ pari -klubialennus. Taakse kallistuksenvakaajan runkopalat n 45€ pari samasta paikasta.
Joku kertoili hankkineensa Muukkoselta(Alfamies) halvalla, mutta mulla ei ole mitään tietoa kaverin hinnoista.
Aihetta on sivuttu myös täällä.
Matti
Joku kertoili hankkineensa Muukkoselta(Alfamies) halvalla, mutta mulla ei ole mitään tietoa kaverin hinnoista.
Aihetta on sivuttu myös täällä.
Matti
Keski-Pohjanmaan Kamariorkesteri
# 1988 = Matti Vanhamäki
# 1988 = Matti Vanhamäki
Omista kuiteista katsottuna se näyttäisi olevan 10 - 12% riippuen tuotteesta.
Matti
Matti
Keski-Pohjanmaan Kamariorkesteri
# 1988 = Matti Vanhamäki
# 1988 = Matti Vanhamäki
-
- "Hölösuu"
Juu, tukivarsiin yms. alustan osiin Powerflexit (tms. uretaanipuslat) on omiaan, mutta jos nuukuus iskee, niin moottorin yläpuolen tukikumeihin kannattaa laitaa Sikaflexia Powerflexin sijaan, säästyy pitkä penni kun tursottaa kumien reiät Sikalla umpeen, ja on jämäkkä sen jälkeen 
EDIT: niin, ja PCS:ltä olen alustan polyuretaanit hommannut, Sikaflexit Motonetistä
PCS:llä klubiale tosiaan n. 10%, pyöristelevät summat kivan pyöreiksi, joten voi olla jokunen prosentti suurempi tai pienempi ale, yleensä suurempi

EDIT: niin, ja PCS:ltä olen alustan polyuretaanit hommannut, Sikaflexit Motonetistä

PCS:llä klubiale tosiaan n. 10%, pyöristelevät summat kivan pyöreiksi, joten voi olla jokunen prosentti suurempi tai pienempi ale, yleensä suurempi

-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84