Tyhmä kysymys työkaluista. Kuupan uutena omistajana tiedustelisin mitä työkaluja ja hilpetööreja saabissa on alkuperäisenä ollut. Itsellä löytyy vain tunkki.
Taytyykö museokatsastuksen aikana olla kaikki työkalut mukana?
Työkaluista
Työkaluista
Kalle Kiviranta
Saab 9-3 SC 1.9 TidS (-07),Saab 9-3 SC 2.0 (-06), Saab 99 2.0 (-72), Saab 900 (-87), Saab 96 (-75, -73 ja -65)
Saab 9-3 SC 1.9 TidS (-07),Saab 9-3 SC 2.0 (-06), Saab 99 2.0 (-72), Saab 900 (-87), Saab 96 (-75, -73 ja -65)
http://modeemi.fi/pipermail/saabisti/20 ... 33980.html
http://modeemi.fi/pipermail/saabisti/20 ... 33982.html
http://modeemi.fi/pipermail/saabisti/20 ... 33982.html
Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00
Oon asiaa sivuten ihmetellyt kun kaikissa 70-luvun kuupissa, joita mullakin on ollut on varapyöräkotelossa ollut tuo turvakolmio. Koskaan katsastuksessa ei ole tarkistettu onko se siellä vai ei. Onko kyseessä pakollinen varuste? Jos on, niin eikö sen olemassaolo pitäisi tarkistaa kuten pyyhkijöiden kumien kunto (joka on ongelma kun joka vuosi joutuu vaihtamaan kun kumit rispaantuvat).
Pitäis jostain saada metritavarana ostettua tuota pyyhkimien kumia ja itse sitten askarella pyyhkimiin tarvittaessa. Nyt tarvikeliikkeestä kun ostaa niitä irtokumeja maksaa ne 4 euroa pari.
Tunkin lisäksi muuten on hyvä jos on myös pulttiavain.
Matti
Pitäis jostain saada metritavarana ostettua tuota pyyhkimien kumia ja itse sitten askarella pyyhkimiin tarvittaessa. Nyt tarvikeliikkeestä kun ostaa niitä irtokumeja maksaa ne 4 euroa pari.
Tunkin lisäksi muuten on hyvä jos on myös pulttiavain.
Matti
Juu, on pakollinen, niinkuin äänimerkki ja vaihde/rattilukko.lehtola kirjoitti:Oon asiaa sivuten ihmetellyt kun kaikissa 70-luvun kuupissa, joita mullakin on ollut on varapyöräkotelossa ollut tuo turvakolmio. Koskaan katsastuksessa ei ole tarkistettu onko se siellä vai ei. Onko kyseessä pakollinen varuste? Jos on, niin eikö sen olemassaolo pitäisi tarkistaa kuten pyyhkijöiden kumien kunto (joka on ongelma kun joka vuosi joutuu vaihtamaan kun kumit rispaantuvat).
Ei niitä aina tarkisteta vaikka pitäisi.
96 V4 -75
no varapyörä ei ainakaan pakollinen ole,sitä itse kysyin ku leimasin omani koska en sitä sinne laittanu..Jukka T kirjoitti:Juu, on pakollinen, niinkuin äänimerkki ja vaihde/rattilukko.lehtola kirjoitti:Oon asiaa sivuten ihmetellyt kun kaikissa 70-luvun kuupissa, joita mullakin on ollut on varapyöräkotelossa ollut tuo turvakolmio. Koskaan katsastuksessa ei ole tarkistettu onko se siellä vai ei. Onko kyseessä pakollinen varuste? Jos on, niin eikö sen olemassaolo pitäisi tarkistaa kuten pyyhkijöiden kumien kunto (joka on ongelma kun joka vuosi joutuu vaihtamaan kun kumit rispaantuvat).
Ei niitä aina tarkisteta vaikka pitäisi.
Eltzi #1888 p.040-7416902
Saab 96 V4 SUPER -78
Saab 9-5 Aero -00
Saab 96 V4 SUPER -78
Saab 9-5 Aero -00
Työkalusatsit ovat vanhoissa olleet aika aneemiset. Pieni muovipussi, missä pyöränmutteriavain, tulppa-avainholkki, mustapäiset ruuvimeisselit (talttapää ja ristipää), tuskin muuta. Sisältö on silti vaihdellut vuosien aikana, alunperin mukaan kuului mm. pikkupurkki maalia, kiitos Matti L. se on tallessa. Nosturi+veivi omassa pussissaan.