Reetu kirjoitti:...ei muuta kuin osta pois jos on tarvetta.
No tarvetta ei ole kyllä, mutta tuo on niin irstaan ruma että olisi kiva turboahtaa tuollainen..
Taisi tosin jäädä ostamatta, kun rupesi hulluja pyytelemään tuon omistaja.. En meinaan tasan maksa 400eur kansipahvivikaisesta tuollaisesta, kun kunto on muutenkin lähinnä projekti..
Mistä tämä hullu kansa saa kaiken voimansa..no hyvä idea sikäli. Menee vähän offtopiciksi, mutta tiedätkö kuka tartteis joensuun lähistöllä vanhempaan eli alle -88 satkuun turbon aluja. 80€ kaverilla.
Siis kaveri osti ne 88-89 normi satkuun ja pulttijako ei siihen käy. Kuulema vanhemmasta hyrrästä oli maratuotteella sanonut.
On ne kyllä sen verran karut että en kovin uuteen tarjoaisikaan alle
9000T CD kirjoitti:Siis kaveri osti ne 88-89 normi satkuun ja pulttijako ei siihen käy. Kuulema vanhemmasta hyrrästä oli maratuotteella sanonut.
On ne kyllä sen verran karut että en kovin uuteen tarjoaisikaan alle
Eikun joo.. pitäs lukea tarkemmin.. eli kyseessä on 114.3mm jaolla olevat vanhemmat vanteet. Ei oo ainakaan mulla tarvista, kun on 3 aluvannesarjaa ennestään..
Senverta kuitenkin kiinnostusta on tuohon vehkeeseen, että piti käydä mittailemassa 1.7L V4 moottorin kiinnityksiä ja etenkin kytkinkehää.. hyvällä tuurilla vois olla vaikka sama kun tuossa 2.0L V4 moottorissa.. ja piti tehdä pientä vertailua/suunnittelua josko sinne istuisi välilaipalla vaikkapa B202..
Helpoinhan tuohon olisi varmaan survoa 2.0L f*rdin OHC laatikoineen päivineen, taikka sitten 2.3L V6.. mut ***kelettäkö sellaisilla louskuilla tekee.. ainakin jälkimmäisellä mainituista.
jo 20 vuotta siten pantu noita 2 litran koneita 1,7 tilalle mutta jos ei silloin käynyt niin epäilen että nytkään ei käy mutta ainahan voi kokeilla jos se vaikka kävisi