JT:n 3" pakoputki vakioon?

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
TurboJanne
"Aero"
Viestit: 465
Liittynyt: Su Helmi 22, 2004 01:50
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja TurboJanne »

JT 3" koko matkalta, 1 vaimennin ja ei kattia;

Iso Garrett-hybridi -> auto todellakin pitää ÄÄNTÄ.

Jos ajellaan hukkis kiinni, niin vain päät kääntyvät ihmettelemään että mikäs siitä ohi menikään.
Mutta kun antaa hanaa ja hukkis aukeaa... Otettiin kaverin kanssa videopätkä jossa kuuluu äni kun kiihdytetään täysin ahdoin ohiajossa.
Saab kuulostaa WRC ralliautolta. En valehtele.

Siis: käyttöautoon mieluiten kaksi pönttöä!
TurboJanne joka ohittaa turbojanne (tm)
------------------------------------------------------------
Motto: Älä ota turhia paineita, ota ahtopaineita!
Avatar
dimebak
"Hölösuu"
Viestit: 8265
Liittynyt: To Heinä 03, 2003 21:03

Viesti Kirjoittaja dimebak »

Mullahan toi on täsin vakio ja katilla, joten eiköhän sinne se yksi pönttö tule niin kuin vakioputkessakin.
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
qaw
"Saabisti"
Viestit: 1249
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 06:44
Paikkakunta: Kempele

Viesti Kirjoittaja qaw »

Katti korvaa hyvin sen toisen pöntön.
9-3 -05, Grand Cherokee -05, Charger -74
hene-
"Hirsch"
Viestit: 756
Liittynyt: Ma Syys 15, 2003 15:43
Paikkakunta: Ylivieska
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hene- »

TurboJanne kirjoitti:JT 3" koko matkalta, 1 vaimennin ja ei kattia;

Iso Garrett-hybridi -> auto todellakin pitää ÄÄNTÄ.

Jos ajellaan hukkis kiinni, niin vain päät kääntyvät ihmettelemään että mikäs siitä ohi menikään.
Mutta kun antaa hanaa ja hukkis aukeaa... Otettiin kaverin kanssa videopätkä jossa kuuluu äni kun kiihdytetään täysin ahdoin ohiajossa.
Saab kuulostaa WRC ralliautolta. En valehtele.

Siis: käyttöautoon mieluiten kaksi pönttöä!
Video jakoon!! 8)
Saab 900 i8
Audi S4

http://hpkuva.com
qaw
"Saabisti"
Viestit: 1249
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 06:44
Paikkakunta: Kempele

Viesti Kirjoittaja qaw »

Lisätäänpä vielä ääninäyte omasta: http://q.nbl.fi/temp/saab/feeniks2.wav
9-3 -05, Grand Cherokee -05, Charger -74
TurboJanne
"Aero"
Viestit: 465
Liittynyt: Su Helmi 22, 2004 01:50
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja TurboJanne »

hene- kirjoitti:
TurboJanne kirjoitti:JT 3" koko matkalta, 1 vaimennin ja ei kattia;

Iso Garrett-hybridi -> auto todellakin pitää ÄÄNTÄ.

Jos ajellaan hukkis kiinni, niin vain päät kääntyvät ihmettelemään että mikäs siitä ohi menikään.
Mutta kun antaa hanaa ja hukkis aukeaa... Otettiin kaverin kanssa videopätkä jossa kuuluu äni kun kiihdytetään täysin ahdoin ohiajossa.
Saab kuulostaa WRC ralliautolta. En valehtele.

Siis: käyttöautoon mieluiten kaksi pönttöä!
Video jakoon!! 8)
Yritetään! :)
Avatar
dimebak
"Hölösuu"
Viestit: 8265
Liittynyt: To Heinä 03, 2003 21:03

Viesti Kirjoittaja dimebak »

Noita Speedpartsin tuotteita katsoessa heräsi kysymys, että onko se metallinen katalysaattori #20.450 sport vai racekat? Ja tuo ilmeisesti passaa tuohon JT:n 3" rööriin #JT61-K2?
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
TurboJanne
"Aero"
Viestit: 465
Liittynyt: Su Helmi 22, 2004 01:50
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja TurboJanne »

Metallisisus = racekatti.
Keraaminen sisus = sportkatti.

Virtausvastus on sportkatilla n. 2x se mitä racekatilla, jos halkaisija on sama.
Avatar
dimebak
"Hölösuu"
Viestit: 8265
Liittynyt: To Heinä 03, 2003 21:03

Viesti Kirjoittaja dimebak »

Jep jep. Pitänee soitella maanantaina tuonne PCS:ään ja kysellä hintoja yms. Itseä kiinnostaisi tuo metallinen oli se sitten race tai mikä, kun se on käytännössä suora putken pätkä ja kestää paremmin kolhuja kuin keraamisella sisuksilla oleva. Sitä ku ei tiedä mitä sitä tielle tulee, kun mulla meni yksi pakoputki 99:ssä pilalle jäniksen takia. Ajoin päälle ja jänis "jarrutti" itsensä 99:n poikittain olevaan takapönttöön ja pönttö läjään kuskin puolelta = menohalut loppu siihen.
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
TurboJanne
"Aero"
Viestit: 465
Liittynyt: Su Helmi 22, 2004 01:50
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja TurboJanne »

dimebak kirjoitti:Jep jep. Pitänee soitella maanantaina tuonne PCS:ään ja kysellä hintoja yms. Itseä kiinnostaisi tuo metallinen oli se sitten race tai mikä, kun se on käytännössä suora putken pätkä ja kestää paremmin kolhuja kuin keraamisella sisuksilla oleva. Sitä ku ei tiedä mitä sitä tielle tulee, kun mulla meni yksi pakoputki 99:ssä pilalle jäniksen takia. Ajoin päälle ja jänis "jarrutti" itsensä 99:n poikittain olevaan takapönttöön ja pönttö läjään kuskin puolelta = menohalut loppu siihen.
Taisi kyllä loppua menohalut jänöltäkin :P
Vastaa Viestiin