Ohjauksesta
Taitaa oikealle vieminen olla ominaista kaikille saabeille,
joissa on edessä joustintuet (900ng ja 9-3 tekivät nimittäin
ihan samaa). Jos vetely kovasti kiusaa, niin kannattaa laittaa
oikeaan etukulmaan aina vähiten kulunut rengas ja vastaavasti
vasempaan etukulmaan kaikista eniten kulunut rengas. Lisäksi
voi oikealla puolella pitää aavistuksen kovempaa rengaspainetta.
9-5:en kuluttaa eniten juuri oikean puolen eturengasta. Jos ajaa
paljon, joutuu renkaiden mulkkaamisen tekemään parikin kertaa
kesässä.
joissa on edessä joustintuet (900ng ja 9-3 tekivät nimittäin
ihan samaa). Jos vetely kovasti kiusaa, niin kannattaa laittaa
oikeaan etukulmaan aina vähiten kulunut rengas ja vastaavasti
vasempaan etukulmaan kaikista eniten kulunut rengas. Lisäksi
voi oikealla puolella pitää aavistuksen kovempaa rengaspainetta.
9-5:en kuluttaa eniten juuri oikean puolen eturengasta. Jos ajaa
paljon, joutuu renkaiden mulkkaamisen tekemään parikin kertaa
kesässä.
-
- "Ruisku"
- Viestit: 103
- Liittynyt: Su Helmi 13, 2005 21:13
-
- "Ruisku"
- Viestit: 103
- Liittynyt: Su Helmi 13, 2005 21:13
-
- "Koeajolla"
- Viestit: 2
- Liittynyt: Ma Kesä 20, 2005 10:55
Ohjaus
Entisessä 9-5 tuntui suht voimakasta vetoa pientareen suuntaan, jota uudessa aerossa ei ole havaittavissa. Ei ole tietoa mistä tämä johtuu mutta pidän lähtökohtana pitää ratista kiinni, jolloin asialla ei ole juuri merkitystä niin kauan, kuin ei kuluta suotta renkaita(näin käynyt) tai ei nukahda rattiin. Silloinkin tosin onneksi vie metsään, ei toisen kaistalle.
-
- "Ruisku"
- Viestit: 103
- Liittynyt: Su Helmi 13, 2005 21:13
Mikäli olen oikein ymmärtänyt, nämä välipalat eivät ole lainsäädännön mukaisia, elleivät ne ole tarkoitettu juuri kyseiseen autoon kyseisten vanteiden kanssa. Saabin kanssa tarkoittanee sitä, että et saa laillisesti laittaa niitä välipaloja ainakaan auton omien vanteiden alle.
Matti
Matti
Keski-Pohjanmaan Kamariorkesteri
# 1988 = Matti Vanhamäki
# 1988 = Matti Vanhamäki