Seuraavasta saattaa olla apua:
Ruuvaa Strömbergin päältä se muovikorkki auki ja nosta se ja mäntä pois. Ota ristipääruuvari ja avaa kaasarin kannen ruuvit (4 kpl), nosta kansi pois. Ota se pitkä jousi pois ja kaasuttimen kalvo myös, tarkista että kalvo on ehjä. Nosta luisti pois, varo neulaa sen pohjassa. Nyt voit hetken laillani ihmetellä, että miten vähillä osilla saadaan aikaiseksi toimiva kaasutin. Tai lähinnä kyseessä lienee "bensiinin annostelija".

Tämän jälkeen puhdista huolellisesti luisti ja neula, sekä kaasarin reikä jossa luisti liikkuu huolellisesti kaikesta töhnästä ja liasta.
Sitten vain kasaus päinvastaisessa järjestyksessä. Varo taas sitä neulaa ja katso, että kalvon pienet nypyt osuvat kaasarin rungossa oleviin koloihin. Muista myös laittaa öljyä vaimenninsylinteriin.