Eibach:in hinnaksi tulee 900€ asennettuna (oulussa) ja konin tuo 650€+ asennus n.200€, eli aikas saman hintaisia ovat. Vaan ku ei osaa päättää, ja kesä lähestyy . Jos jollakulla/kaverilla/jne. on kokemuksia ko. satseista niin kommentteja pliis. Niin ja searchilla on käyty läpi kaikki vanhat löpinät.
Edit: Niin ja jos joku tietää hyvän ja suht. edullisen paikan Oulussa jossa vois asennuttaa ton alustasarjan niin kerrohan ihmeessä.
Viimeksi muokannut Max, La Tammi 10, 2004 14:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Itelläni on ng900 Koni+H&R alusta ja oon ollu tosi tyytyväinen ! Koneissa on se hyvä puoli et ne on säädettävät, eli pystyy vähä jäykkyytä säädellä jos siltä tuntuu
Nyt kun vaihdan autoo niin aika varmasti laitan samanlaisen sarjan siihen kans, niin hyvin on pelittäny !
Toisaalta en oo mitään huonoa Eibacheistakaan kuullut eli sekin varmasti hyvä vaihtoehto mutta omien kokemuksien perusteella mä suosittelen tota Konin satsii !! Et varmasti kadu
Konin sportkit saapunee ens viikolla, ja sitten saman tien asennukseen joka lahdessa maksaa pyöränkulmien tarkastuksen kanssa 140€~.
Mä laitan kommenttia/kuvia heti jakoon kun saan ton satsin.
Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
93t sport kirjoitti:Konin sportkit saapunee ens viikolla, ja sitten saman tien asennukseen joka lahdessa maksaa pyöränkulmien tarkastuksen kanssa 140€~.
Mä laitan kommenttia/kuvia heti jakoon kun saan ton satsin.
Mitä muuten makso toi sportkitti ja mistä sen ostit?
Onko jollakin tietoa sopiiko toi Konin setti myös NG900:n? PartsForSaab.com:ssa on hinnoiteltu satkuun, mutta ProStreetillä ei ole mitään mainintaa.
Olis vaan ihan varteenotettava vaihtoehto tavallisille iskareille ja jousille. Etujouset joutuu kuitenki vaihtaan, kun toinen on poikki
ProStreetille lähetinkin kyselyä maililla, mut ei sieltä vastailtu.
AC kirjoitti:Onko jollakin tietoa sopiiko toi Konin setti myös NG900:n? PartsForSaab.com:ssa on hinnoiteltu satkuun, mutta ProStreetillä ei ole mitään mainintaa.
Olis vaan ihan varteenotettava vaihtoehto tavallisille iskareille ja jousille. Etujouset joutuu kuitenki vaihtaan, kun toinen on poikki
ProStreetille lähetinkin kyselyä maililla, mut ei sieltä vastailtu.
Toi setti ei käy ng900...Tai takapää saattaa käydä mut edessä ei ainakaan..Mut jos niil ei oo valmista settiä niin saahan ne aina erikseenkin tilattua..Itelläni tosiaan Koni+H&R setti ng900 ja pelittää todella hyvin !
pade900 kirjoitti:Toi setti ei käy ng900...Tai takapää saattaa käydä mut edessä ei ainakaan..Mut jos niil ei oo valmista settiä niin saahan ne aina erikseenkin tilattua..Itelläni tosiaan Koni+H&R setti ng900 ja pelittää todella hyvin !
Joo, ajattelin vaan et ku tollanen setti on olemas NG900, niin miksi sitä ei sit myydä tuolla? Mut jos alustaa päivitellään niin on varmaan sit pakko hommata erikseen iskarit ja jouset
saab900rs kirjoitti:
Mitä muuten makso toi sportkitti ja mistä sen ostit?
Sen 650€ joka on tarjoushinta, kyselin ainakin 5: stä paikasta ja muut tarjoukset alko 7:lla...
Rahdin yritin vielä tinkiä pois, saas nähä onnistuiko
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
Mä soittelin motoralille tos viikolla ja siel oli pelkät konin tolpat noin 800e/kieppi..saan niist kyl -50%, mut sit tarttis viel miettiä mitkä jouset???
Paljonkos ne H&R:t PCS:llä maksoi, muistaako joku?
saab900rs kirjoitti:Mä soittelin motoralille tos viikolla ja siel oli pelkät konin tolpat noin 800e/kieppi..saan niist kyl -50%, mut sit tarttis viel miettiä mitkä jouset???
~240€ ja klubihinta halavempi
saab900rs kirjoitti:Mä soittelin motoralille tos viikolla ja siel oli pelkät konin tolpat noin 800e/kieppi..saan niist kyl -50%, mut sit tarttis viel miettiä mitkä jouset???
~240€ ja klubihinta halavempi
Saako clubilaiset jotain alennuksia motarilta???
Mä en ainakaan sellaisesta tiedä, PCS: stä saa kyllä niistä jousista pois jonni verran, ainakin sillä saa maksettua vuoden klubi-jäsenyyden eli kannattaa liittyä
Koni Sport Kit Saab 9-3 98-02
(paitsi Viggen, paitsi Aero)
ei sovi vanhempaan 900:een
siihen on hyvä alusta esim H&R n 35mm madallusjouset ja Koni Sport tai Bilstein Sprint /Sport iskarit