virtalukon sijoituksesta

Yleinen autoiluun ja liikenteeseen liittyvä keskustelu.
Avatar
mike
"Hölösuu"
Viestit: 1674
Liittynyt: To Touko 08, 2003 08:39
Paikkakunta: Oulu

virtalukon sijoituksesta

Viesti Kirjoittaja mike »

Se oli näköjään sitten uuden Croman virtalukko löytänyt oikean paikan penkkien välistä.
saabracing
"Hölösuu"
Viestit: 4093
Liittynyt: Ma Heinä 14, 2003 15:26
Paikkakunta: jkl, laukaa

Viesti Kirjoittaja saabracing »

toni1976
"Hirsch"
Viestit: 811
Liittynyt: Pe Marras 28, 2003 12:07
Paikkakunta: Tornio

Re: virtalukon sijoituksesta

Viesti Kirjoittaja toni1976 »

mike kirjoitti:Se oli näköjään sitten uuden Croman virtalukko löytänyt oikean paikan penkkien välistä.
Hienosti ajateltu Fiatilla - nyt myös Fiatissa Saabismeja!!! Paras paikka virtalukolle mielestäni. Vähän vain harmittaa tuollainen matkiminen :(
En vain ymmärrä miks ysitonnisessa aikoinaan päätettiin sijoittaa virtalukko väärään paikkaan 8O :?:
Saab 9-3 2.0t Sentronic Sport Sedan MY2006
Ford Mondeo 2.0 TDCi Wagon -08
Datsun 100A -75
#2362
Muksu
"Hölösuu"
Viestit: 1081
Liittynyt: Su Touko 30, 2004 19:19
Paikkakunta: Kerava

Viesti Kirjoittaja Muksu »

Tästä näkyy paremmin: http://www.italiaspeed.com/new_models/2 ... a/139.html


...miten niin matkittu :roll:
Vetokoukku on brutaalin miehen peruutustutka

Volvo V50, 2012
TuuSaR
"Hölösuu"
Viestit: 1472
Liittynyt: Ma Elo 25, 2003 15:28
Paikkakunta: Orimattila/Töölö

Viesti Kirjoittaja TuuSaR »

Näkisin tämän aika merkittävänä juttuna. Mutta onhan ne avaimet pikkuhiljaa ruvenneet valumaan pois sieltä ratin läheltä. Ehkäpä Fiat halusi hypätä suoraan päätepysäkille.
Tema75
"Kaasari"
Viestit: 31
Liittynyt: Ke Touko 18, 2005 14:19
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: virtalukon sijoituksesta

Viesti Kirjoittaja Tema75 »

9-5T kirjoitti: Jottei aina tarvitse laittaa pakkia päälle(onneksi SS:ssä on tyhmyys korjattu)
Saabissa ajaa rattilukon virkaa pakkilukko.
Eikä siitä mulle ole vaivaa ollut,kun pysäköi ja laittaa pakin päälle.
Jäsen #2433
Saab 9-5 2.3t A 2002
Ex Saabit:Saab 900i 8v 1988,Saab 900i 16v 1991,Saab 9000 CSE Jubilee 1997,Saab 9-32.0 Turbo SE 2001
peinu
"Hölösuu"
Viestit: 6203
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 09:09
Paikkakunta: Jyskä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja peinu »

Joo, eikä tartte laittaa käsijarrua, kun pakki hoitaa saman viran. Pääsee vaijeri rauhassa jumiutumaan :roll:

9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Frostgrey
"Hölösuu"
Viestit: 3724
Liittynyt: Ma Touko 26, 2003 22:05
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Frostgrey »

On jopa naiskuskeilla aina vaihde päällä niin ei tarvi pelätä mitään valumisia :lol:
Saab 9-3 TTID Vector 2008
M.p.
"Aero"
Viestit: 465
Liittynyt: Ti Syys 21, 2004 16:49
Paikkakunta: Honkajoki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja M.p. »

peinu kirjoitti:Pääsee vaijeri rauhassa jumiutumaan :roll:
Tuttua :lol:
Saab 99 -83
Saab 90 -85 peltorassi *DÖD!*
Nahjus
"Turbo"
Viestit: 249
Liittynyt: To Joulu 30, 2004 08:50
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Nahjus »

M.p. kirjoitti:
peinu kirjoitti:Pääsee vaijeri rauhassa jumiutumaan :roll:
Tuttua :lol:
Oon nauranu tolle sun avatarille koko päivän :D
M.p.
"Aero"
Viestit: 465
Liittynyt: Ti Syys 21, 2004 16:49
Paikkakunta: Honkajoki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja M.p. »

No arvaa oonko mäkin :lol:
Saab 99 -83
Saab 90 -85 peltorassi *DÖD!*
toni1976
"Hirsch"
Viestit: 811
Liittynyt: Pe Marras 28, 2003 12:07
Paikkakunta: Tornio

Re: virtalukon sijoituksesta

Viesti Kirjoittaja toni1976 »

9-5T kirjoitti: Jottei aina tarvitse laittaa pakkia päälle(onneksi SS:ssä on tyhmyys korjattu)
Jälleen yksi Saabismi poistettu :(
Minusta tällaiset "erikoisuudet" tulisi ehdottomasti säilyttää.
Saab 9-3 2.0t Sentronic Sport Sedan MY2006
Ford Mondeo 2.0 TDCi Wagon -08
Datsun 100A -75
#2362
ng900aero
"Saabisti"
Viestit: 9405
Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 23:59
Paikkakunta: Herttoniemi

Viesti Kirjoittaja ng900aero »

Samaa mieltä, täysin älyttömän huono ja typerä keksintö koko pakkilukko :evil:
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
peinu
"Hölösuu"
Viestit: 6203
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 09:09
Paikkakunta: Jyskä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja peinu »

hööö.

Ei ole mitään vikaa pakkilukossa. Täysin vaistonvarainen toiminta, paitsi sillion jos pakille menossa on jotain häikkää, niinkuin joissain 90-luvun saapeissa on.

Tonnarin pakkilukoista en voi kommentoida kun se Eazy-A :)

9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
ng900aero
"Saabisti"
Viestit: 9405
Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 23:59
Paikkakunta: Herttoniemi

Viesti Kirjoittaja ng900aero »

peinu kirjoitti:hööö.

Ei ole mitään vikaa pakkilukossa. Täysin vaistonvarainen toiminta, paitsi sillion jos pakille menossa on jotain häikkää, niinkuin joissain 90-luvun saapeissa on.

Tonnarin pakkilukoista en voi kommentoida kun se Eazy-A :)
,

Kyllä pakkilukko tekee pakin paikalleenlaitosta kurjaa ja hidasta, pitää olla sopivat kierrokset koneessa, kytkin pohjassa ja auto vielä tasaisella maalla. Meillä kun auto seisaa pihassa vinossa niin on tuo vaan kurja keksintö, ensin ovet auki, sitten hypätä ohjaamoon, painaa jarrua, sitten kytkintä, koettaa räplätä pakkia pois päältä, ei lähde koska alamäki, autoa käyntiin, avaimen kanssa takkuamista koska se typärä pakkilukko hanaa vastaan, tässä vaiheessa on rööki palanut jo lähes loppuun ja tuhkat karisseet päälle :(
Täytyy siirtää virtalukko normaaliin paikkaan ja lyödä katsastusinssille vaikka satanen kouraan jotta ei kiinnostu siitä.
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Vastaa Viestiin