löytyykö kohtalotovereita
-
V.J.S
- "Hölösuu"
- Viestit: 8104
- Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
- Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen
Maaliskuussa 1996 poistuimme kohti Vantaan Tikkurilan yöelämää pioneeri Tuokkolan vaalealla 316i B*W:llä Satakunnasta, tarkemmin ottaen Säkylästä, suhteellisen rivakkaa vauhtia täysin oppineina sotimisen ammattilaisina. Viimeisessä päiväohjelmassa luki, että kertaus vielä samana kesänä tai viimeistään seuraavana. Noh, harmittavasti säästötoimenpiteistä johtuen kys. vuonna ei järjestetty ilmeisesti laisinkaan kertausharjoituksia
Oli miten oli, mutta eipä ole kutsua tullut tähän päivään mennessä 
-Ville
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-
potkuhousu
- "Hölösuu"
- Viestit: 3644
- Liittynyt: Ke Maalis 12, 2003 21:05
- Paikkakunta: Espoo
- Viesti:
Kertaus on suuri legenda. Itse vapauduin -89 toukokuussa ja kertaamassa käynyt näihin päiviin menessä nolla kertaa. Viime syksynä kysyivät tulenko mutta en mä jaksanut kun olin niin touhukkaalla päällä muissa puuhissa.
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
Samoilla pituuksilla. oisko ollu 90 tai 91, ei muista
Eivät ole takaisin kyselleet.
Jos inttiin lähtijöitä ollenkaan lohduttaa niin näin eilien og900 turbo:n "OHI ON 180" tarran ikkunassa.
*fläp fläp fläp*
Jos inttiin lähtijöitä ollenkaan lohduttaa niin näin eilien og900 turbo:n "OHI ON 180" tarran ikkunassa.
*fläp fläp fläp*
9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Hää, nythän meitsi voi viettää "loma-Säkylästä" vapautumisen 10-vuotisjuhlavuotta..
Kertaamassa olen ollut kerran, ja sekin peräti 1 päivän reissu Raasiin ampumaradalle luonnollisesti omissa vetimissä ja suurin osa tuostakin päivästä kului, niin arvaattehan tämän: erilaisiin siirtymisiin, odottamiseen tai jonottamiseen..
Kertaamassa olen ollut kerran, ja sekin peräti 1 päivän reissu Raasiin ampumaradalle luonnollisesti omissa vetimissä ja suurin osa tuostakin päivästä kului, niin arvaattehan tämän: erilaisiin siirtymisiin, odottamiseen tai jonottamiseen..
9-3 SC 2.0t vector -07
# 1781
# 1781
- jariha
- "Team Ylläpito"

- Viestit: 4047
- Liittynyt: Ti Heinä 29, 2003 23:58
- Paikkakunta: Kajaani
- Viesti:
Me kyllä ryynättiin ihan tosissaan. Voimat oli välillä ihan loppu ja meikä nautti täysilläpertti666 kirjoitti:Kertaamassa olen ollut kerran, ja sekin peräti 1 päivän reissu Raasiin ampumaradalle luonnollisesti omissa vetimissä ja suurin osa tuostakin päivästä kului, niin arvaattehan tämän: erilaisiin siirtymisiin, odottamiseen tai jonottamiseen..
Erilainen nuoriko
#1851 Jari Haverinen :: Saab 99 GL Super '76 :: Saab 9-3 SE TurboJubilee '01
instagram.com/autoileva_veijari
instagram.com/autoileva_veijari
Joulukuussa -96 siviiliin, mutta olen sen jälkeen joutunut noita armeijan sinisiä:) (tai oikeammin maastopukua) joutunut kantamaan kertausharjoituksissa kolmeen eri kertaan...Niin ja ilmavoimat oli paikka ja tarkemmin tutkailmavalvoja.
Kai ne meinas et pääsin sen 330 liian helpolla kun noita kertauksia on noin napsahdellut...
Pasi #1495
Kai ne meinas et pääsin sen 330 liian helpolla kun noita kertauksia on noin napsahdellut...
Pasi #1495
Ohi on 362!!!!!
GTJ 0 kjäh kjäh!!!
Mikäs tässä kertausharjoituksia odotellessa, kerran oon käyny Niinisalossa ja hauskaa oli, viinaa oli jemmassa ja muutenkin tod härö ilmapiiri...
Muistan hyvin mikä oli kuljetuskomppania ilmapiiri silloin ku mä oli siellä, melkein aina kaikki kuskit puhallutettiin ennen leirille lähtöä ja melekin kaikilla oli tuvalla jemmaputeli... Olin särmä BE CE - kuski, kuljetusupseeri ja Panssarikortti vielä kaupan päälle, reilusti yli 200 metsäaamua, mutta mikäs sen mukavampaa ku nukkua teltassa, kokkailla jotain kivaa kaminalla ja kiusii "körrejä"...
Parasta oli duunaa popcornia pakissa keskellä yötä ja se kuinka poksahtelu ja pakin kolina kaminan päällä ärsytti heikkohermoisia... Hä hää...
Ps. oli kivaa hallipalveluksessa kun tuotiin huoltoon intin 900 ja 9000 Saappeja ja nehän sit olikin mulle niiin uppo-outoja vehkeitä... *smile*
Aina sai olla neuvomassa kavereita, joille Saappi oli uusi tuttavuus...
Onnistuin jopa lämmittelemään välejä yhden ison herran kanssa kun kävin hakee varaosia oman auton takaluukusta
Mikäs tässä kertausharjoituksia odotellessa, kerran oon käyny Niinisalossa ja hauskaa oli, viinaa oli jemmassa ja muutenkin tod härö ilmapiiri...
Muistan hyvin mikä oli kuljetuskomppania ilmapiiri silloin ku mä oli siellä, melkein aina kaikki kuskit puhallutettiin ennen leirille lähtöä ja melekin kaikilla oli tuvalla jemmaputeli... Olin särmä BE CE - kuski, kuljetusupseeri ja Panssarikortti vielä kaupan päälle, reilusti yli 200 metsäaamua, mutta mikäs sen mukavampaa ku nukkua teltassa, kokkailla jotain kivaa kaminalla ja kiusii "körrejä"...
Parasta oli duunaa popcornia pakissa keskellä yötä ja se kuinka poksahtelu ja pakin kolina kaminan päällä ärsytti heikkohermoisia... Hä hää...
Ps. oli kivaa hallipalveluksessa kun tuotiin huoltoon intin 900 ja 9000 Saappeja ja nehän sit olikin mulle niiin uppo-outoja vehkeitä... *smile*
Aina sai olla neuvomassa kavereita, joille Saappi oli uusi tuttavuus...
Onnistuin jopa lämmittelemään välejä yhden ison herran kanssa kun kävin hakee varaosia oman auton takaluukusta
Terveisin; A.N.
SAAB 9000, 900, 90, 99 ja 96 osia!!!!! Myös turbomoottoreita, vaihdelaatikkoja, korinosia ja kokonaisia autoja myytävänä. Esim SAAB 9000 CD 3,0 V6 1996 1500eur...
SAAB 9000, 900, 90, 99 ja 96 osia!!!!! Myös turbomoottoreita, vaihdelaatikkoja, korinosia ja kokonaisia autoja myytävänä. Esim SAAB 9000 CD 3,0 V6 1996 1500eur...
Lisäys...
Ps. Kerran olin napit vastakkain yhden viranomaisen kanssa, mutta kun vaihdoin sen OG 900 -91 Saabiin vetonivelen se oli tyytyväinen ja erimielisyydet unohtui samantien...
Kannattaa aina auttaa autopulmissa, siitä voi olla yllättävää etua...

Kannattaa aina auttaa autopulmissa, siitä voi olla yllättävää etua...
Terveisin; A.N.
SAAB 9000, 900, 90, 99 ja 96 osia!!!!! Myös turbomoottoreita, vaihdelaatikkoja, korinosia ja kokonaisia autoja myytävänä. Esim SAAB 9000 CD 3,0 V6 1996 1500eur...
SAAB 9000, 900, 90, 99 ja 96 osia!!!!! Myös turbomoottoreita, vaihdelaatikkoja, korinosia ja kokonaisia autoja myytävänä. Esim SAAB 9000 CD 3,0 V6 1996 1500eur...
Kait sitä pitäis sanova, jotta ryytykää !
Ja kahden viikon päästä luetaan Lapin Kansasta, että kun ei varusvaraston paikkaa ole alokkaille neuvottu, nin reppanat on joutuneet samoissa kalsareissa kulkemaan.
Ettehän ole niin uusavuttomia, ettehän ?
Ja helppohan meidän on nyt nukkua, kun tiedetään rajojen olevan turvassa...
Ja kahden viikon päästä luetaan Lapin Kansasta, että kun ei varusvaraston paikkaa ole alokkaille neuvottu, nin reppanat on joutuneet samoissa kalsareissa kulkemaan.
Ettehän ole niin uusavuttomia, ettehän ?
Ja helppohan meidän on nyt nukkua, kun tiedetään rajojen olevan turvassa...
JK
1/03 LapLsto/EK/IV-J GTj0 Eekoo kova koo, kovampaa ei oo!!!
"Fläp fläp fläp fläp" "Hajoa aamuihin, mortti" "Heitä mortti markka, niin Gona kertoo sulle mikä on tarkka"
Sanoivat tuota ilmavalvontajoukkuetta PMPAn, eli pempan tai pimpan, 3. kovimmaksi. Edellä olivat kuulemma Ivalon rajajääkärikomppania ja Sodankylän jääkäriprikaatin "nurmiporat" eli kiväärikomppania.
Joo, varmasti saa lukea, et taas jotku haulit on kävelly pitkin ja poikin kassua ettien paskasissa vaatteissa VV:tä. Mutta semmoisia mortteja pitää sitten juoksuttaa VV:tä ympäri, niin painuu mieleen.
Aamuja vain, kyllä niitä on joka päivä vähemmän. Tsemppiä, pelimies selviää aina!!!
"Fläp fläp fläp fläp" "Hajoa aamuihin, mortti" "Heitä mortti markka, niin Gona kertoo sulle mikä on tarkka"
Sanoivat tuota ilmavalvontajoukkuetta PMPAn, eli pempan tai pimpan, 3. kovimmaksi. Edellä olivat kuulemma Ivalon rajajääkärikomppania ja Sodankylän jääkäriprikaatin "nurmiporat" eli kiväärikomppania.
Joo, varmasti saa lukea, et taas jotku haulit on kävelly pitkin ja poikin kassua ettien paskasissa vaatteissa VV:tä. Mutta semmoisia mortteja pitää sitten juoksuttaa VV:tä ympäri, niin painuu mieleen.
Aamuja vain, kyllä niitä on joka päivä vähemmän. Tsemppiä, pelimies selviää aina!!!
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
Itse olen nyt samassa paikassa, tosin nimi on tätä myötä vaihtunut esikuntakomppaniasta tukikohtakomppaniaksi.dimebak kirjoitti:1/03 LapLsto/EK/IV-J GTj0 Eekoo kova koo, kovampaa ei oo!!!
"Fläp fläp fläp fläp" "Hajoa aamuihin, mortti" "Heitä mortti markka, niin Gona kertoo sulle mikä on tarkka"
Sanoivat tuota ilmavalvontajoukkuetta PMPAn, eli pempan tai pimpan, 3. kovimmaksi. Edellä olivat kuulemma Ivalon rajajääkärikomppania ja Sodankylän jääkäriprikaatin "nurmiporat" eli kiväärikomppania.
Joo, varmasti saa lukea, et taas jotku haulit on kävelly pitkin ja poikin kassua ettien paskasissa vaatteissa VV:tä. Mutta semmoisia mortteja pitää sitten juoksuttaa VV:tä ympäri, niin painuu mieleen.
Aamuja vain, kyllä niitä on joka päivä vähemmän. Tsemppiä, pelimies selviää aina!!!
Onko se IV.miehen homma tosiaankin niin rankka kuin väittävät!? Kun meikäläisen motivaatio riittää melkolailla siihen että puolivuotta saa riittää intissä ja käytännössä ainoa puolenvuoden homma johon voin päästä on IV-mies. Kunto on vaan senverran huono eikä jalat oikeen kestä että en tiiä ottavatko ees siihen pestiin. Miten se valvonta torneissa kiipeily oikein tapahtuu, onko kovaa hommaa?
Turbo Saabs never die, they just run faster...
Omega 3000tic
Omega 3000tic
-
Rommitommi
- "Hölösuu"
- Viestit: 2742
- Liittynyt: Pe Syys 12, 2003 14:56
- Paikkakunta: Espoo