Ja taas..Nyt sitten pamahti kone -90 900 s:tä. Juuri kun ajettelin että saa keskittyä tuohon-79 projektin läpiviemiseen.No,olihan auto pari viikkoa ajossa kun sain juuri vaihdettua 4 vaihteisen laatikon rivahtaneen 5 lovisen tilalle..autoon tuli 7 enskalla varustettu -83 laatikko ja voi itku!kyllä tuli perseestä ajaa.kaikkinainen urheilullisuus katosi.Kun on liian pitkät välitykset niin eihän se minnekkään mee..Jos nyt joutuu koneen ylös ottaa niin täytyy harkita 5 lovista takaisin.Mutta eihän sekään kestä kele.nyt rupes savuttaa kunnolla ja käy 3 pytyllä.3 sylinteri on pimeä.tulppa on märkä.onko nyt sitten kansivika vai männässä reikä vai mitä?
ainoa auto mikä tässä on koko kevään ja kesän pyörinyt mukisematta on tuo mun -74 99 1.85 triphin koneella.piti olla harrasteauto mutta tulikin käyttöauto..
Nelilovinen voisi olla paljon fiksumpi 5- tai 6-enskalla, niin et menetä urheilullisuutta. Ite ehkä taipuisin tuohon 6:n enskaan, niin ei tarvii huudattaa konetta maantieajossa liikaa.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto) exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01