dimebak kirjoitti:BC. Joskus olin menossa rinta rottingilla LapLstossa kuljetusjoukkoihin BECE + VAK-luvan takia. Sitä mentiin iv-mäniksi ja sen voin sanoa, että kyllä iv-mies pesee 6-0 yhden ratti-Matin...
Kerran yks noheva kuski ei suostunut ottamaan meidän jumppakuutioita kyytiin kun ei ollut VAK-lupia... no siitä laitoksesta löytyy tyyppejä joka lähtöön!
-AB-
Menee hiukan OT:n puolelle mutta töissä tehdään valtiolle kranaatinkuoria. Oli sitten ollut työntekijänä siellä joku totaalikieltäytyjä, oikein linnassa istunut sen johdosta, eikä alkanut tekemään niitä kranaatteja. Pomo sitten tuumaili, että missähän se raja menee. Sillä kaikki työ mitä töissä tehdään edesauttaa niiden kranaatin valmistumista. Ihme sakkia nuo aseistakieltäytyjät Miinanraivaukseen hyviä...
-dimebak- Opel Insignia Sports Tourer Executive 200 Turbo A 2022, käyttökinneri 9-5 Aero Wagon 2004, harrastekinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
dimebak kirjoitti:BC. Joskus olin menossa rinta rottingilla LapLstossa kuljetusjoukkoihin BECE + VAK-luvan takia. Sitä mentiin iv-mäniksi ja sen voin sanoa, että kyllä iv-mies pesee 6-0 yhden ratti-Matin...
Aivan samalla tavalla kävi minullekkin! Rekkahommiin olin mukamas menossa LapLstoon mutta iv-mäni minustakin tuli