Kyllä hyvin säilynyt pinta on kaunista katseltavaa, oma (sama väri) on niin kulunut, että sitä ei saa kiiltämään kuin myllytyksellä tai uudella maalauksella.. Tuossa on näemmä uudempi taittomekanismi penkeillä; hyvä niin sillä se vanha vie hulluuden äärirajoille joskus
Jesh. Kerätään Suomeen Euroopan komein Aero-keskittymä, ja sitten kun muu maailma alkaa heräilemään että "minne kaikki ovat kadonneet", me vain kaasuttelemme omillamme..herh herh. Nyt kaikki hankkimaan hyviä yksilöitä Euroopasta! Hus!!
Edit: Muista tarkistaa kaikki kohdat, muistilista on hyvä tehdä sillä ei sitä IKINÄ muista aivan kaikkea.
-Aero-korisarja: Ei väpätä, mikään osa ei ole rikki, korisarjan kiinnikkeet tallella (esim. takaata voi tarkistaa helposti alhaalta). Tiiviste korin ja korisarjan välissä ehjä. Jos on halkeamia, niin tarkistaa onko korjaus tehty asiallisesti (=kunnon liimaus).
-Nahkapenkit: Kuluneisuus (ikä tekee tehtävänsä aina, valitettavasti); erityisesti tikkaukset penkeissä. Hiekka menee ompeleisiin ja voi kuluttaa niitä aikojen kuluessa. Ota takapenkki auki ja tarkista takaosa; yleensä kulumaton mutta hyvä paikka piiloviilloille jne.
-Sisustus. Puuviilutus on saattanut sääolosuhteiden muuttuessa (pohjoisen pakkaset ja kesän helteet) elää, tarkista säröt jne? Vaihdekepin nahkapussi on saattanut kärsiä joskus, se on nopea tarkistaa silmämääräisesti. Ratin nahkaverhoilu on saattanut kulua, katso siis tikkaukset takaakin.
Lopuksi: Auto näytti hyvinpidetyltä, mikä on vanhojen sporttisten kulkuvälineitten kohdalla vähemmän yleistä. Jos auto tyydyttää, niin ota vaikka lainaa että saat auton kotimaahan, kyllä se kannattaa. Aivan näyttelykappaleeksi sitä ei kannata laittaa, sillä säännöllinen & tarkka käyttö on aina paras tapa pitää autosta huolta. Jos (ja kun) auto tulee Suomeen, niin tuo potkiaisiin niin minä tuon sitten viereen version hiukan käytetymmästä Aerosta
