Itse ajattelisin niin, että helpompi on laittaa pakilta ykköselle liikkeelle lähdettäessä, kuin toisinpäin. Ja yleensä täytyy olosuhteiden pakosta sieltä parkkiruudusta nimenomaan peruuttaa pois

Kyllä kyllä... Aiemmin on ollut 99 ja 900 eikä pakkilukon käyttö ole koskaan tuottanut ongelmia. Näiden kahden saabelin jälkeen olikin hommaa totutella siihen, ettei autoa tarvi laittaa pakille pysäköidessä. Ja avaimia sitä yritti aina penkkien väliin työntää...9-5T kirjoitti: Tonnarin ratissa on helppo olla pakkilukon kannattaja.
Se missään väärässä paikassa ole...toni1976 kirjoitti:Hienosti ajateltu Fiatilla - nyt myös Fiatissa Saabismeja!!! Paras paikka virtalukolle mielestäni. Vähän vain harmittaa tuollainen matkiminenmike kirjoitti:Se oli näköjään sitten uuden Croman virtalukko löytänyt oikean paikan penkkien välistä.![]()
En vain ymmärrä miks ysitonnisessa aikoinaan päätettiin sijoittaa virtalukko väärään paikkaan![]()
Mulla toimi kyllä pakkilukko niinkuin pitääkin, mutta katsastusmies onnistui myös minun autoista tuon avaimen irrottamaan auton ollessa käynnissä9000CD23T kirjoitti: Sitä paitsi minulla olleista satkuista, niin yhdessäkään ei tuo pakkilukko
toiminut, ja aina se "katsastus inssi" sai roplattua sen avaimen irti lukosta
auton ollessa käynnissä...