Nyt on ollut sateisia ilmoja kun olen ajellut ja huomannut siinä yhteydessä positiivisen asian. Eli Laseihin tuleva sade helmeilee ikkunoista pois samantien eikä jää laseihin. Kiitokset Ajaxille
Satkun laseihin ajaxia.
Satkun laseihin ajaxia.
Piti nyt tälläinen topikki tempaista. Eli kun pesin satkua niin samassa yhteydessä pesin lasit AJAX astioiden pesu aineella.
Nyt on ollut sateisia ilmoja kun olen ajellut ja huomannut siinä yhteydessä positiivisen asian. Eli Laseihin tuleva sade helmeilee ikkunoista pois samantien eikä jää laseihin. Kiitokset Ajaxille
Saab 9-3 SE 2.0t 5D -00 RE85 | Saab 9-3 Cabriolet -99
Purussa NG900 ja OG9-5 Wagon.
*Harvat autot osaavat puhua, mutta Turbo-Saabit osaavat edes viheltää;)*
Vielä kun vetää laseihin pari kertaa kesässä rainX(tai jotain
) tököttiö. ei tarvitse pikku sateilla lainkaan käyttää pyyhkiöitä, kun vesi "juosee" pois lasilta
Tosi hyvää ainetta ja aikoinaan tuli muistaakseni Hong-kong ketjun liikkeestä ostettua. Ei jää mitään naamuja ja laseista tulee muutenkin tosi kiiltävät
löytyipäs http://www.rainx.com/BB/default.htm
Tosi hyvää ainetta ja aikoinaan tuli muistaakseni Hong-kong ketjun liikkeestä ostettua. Ei jää mitään naamuja ja laseista tulee muutenkin tosi kiiltävät
löytyipäs http://www.rainx.com/BB/default.htm
Saab 9-3 TTID Vector 2008
-
saabracing
- "Hölösuu"
Joo, en tiedä sitten miten Fairy toimii kun äitee näemmä on siirtynyt Ajaxin käyttöönMarkoL kirjoitti:Hei, mainio vinkki. Pitääpä itse kokeilla heti tänään, täällä etelässä kun satelee parasta aikaa. Hmm. Mulla on kylläkin tuossa just hankittuna Fairyä, mitä luulet - käviskö ko. tehotiskari vai vaihdanko kans Ajaxiin
Hytötys kyllä tiskit ja auto molemmat samasta aineesta...
t. Marko
Niin ja mikkoimp oli oikeassa että lasien vahaus on myös hyvä tehdä välillä.
meinasin jos kusipojassa sitä käyttää....tomaatti kirjoitti:No eipä mulla ole ainakaan koskaan jäänyt raitoja.pesen muuten melkein aina fairylla autoni.mikkoimp kirjoitti:fairilla kyllä jää maalipintoihin ikävät raidat, liian tehokasta..
varmasti jos heti huuhtelee niin on hyvän hajuista ja tehokasta
-03 3.0 TID ja muutama OG 900 turbo
045-6302071
jäsenyys hankittu
045-6302071
jäsenyys hankittu