9-3 2.0i Tuning

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
Vastaa Viestiin
Toukka
"Kaasari"
Viestit: 13
Liittynyt: Ti Touko 10, 2005 18:22
Paikkakunta: Tampere

9-3 2.0i Tuning

Viesti Kirjoittaja Toukka »

Hello, kertokaahan joku viisas miten saa potkua lisää kyseiseen malliin? Ei tekis ne muutamat hepat lisää pahaa välillä... :)
hasha
"Aero"
Viestit: 472
Liittynyt: Pe Maalis 04, 2005 14:54
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja hasha »

Kyllähän siitä saa tehoja jos on laittaa enemmän kuin paljon rahaa tiskiin.

Ei tuosta helpolla saa juuri mitään irti, esim. putkistoa ja ilmansuodatinta vaihtamalla. Bensalastun voi jostain ehkä löytää mutta maksaa hunajaa ja tuskin se joku 10heppaa noilla säädöillä tuntuu iivarissa missään.

Kansituning maksaa paljon, eli nokkien vaihto jne.

Helpoin ja halvin tapa on vaihtaa koko auto toiseen joka kulkee.

EDIT: eli turbo-saappiin
Viimeksi muokannut hasha, Pe Heinä 01, 2005 08:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
#2359 Ex: 9000CC T16 M90/88 Black, Ex: 900 GL T8 M86, Ex: 9000 Aero M96 Black
EX: 9-5 Aero Sedan M04 Espresso Black, EX: 9-3 SE Sport Coupé M99 Black
,
Saab 9-3 SS 2.0T BP Aero M08 Snow Silver, 9-3 SC 2.0t BP Vector M08 Black
Avatar
Eski
"Saabisti"
Viestit: 6669
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 08:56
Paikkakunta: Keski-Suomi

Viesti Kirjoittaja Eski »

Vaihtamalla autoon turbo-koneen tai koko auton turbo-malliin. Vaparin virittäminen oikeasti on sikakallista ja hankalaa ja sitten tulee ongelmia katsatuskonttorilla päästömittauksissa...

Eski
Toukka
"Kaasari"
Viestit: 13
Liittynyt: Ti Touko 10, 2005 18:22
Paikkakunta: Tampere

Jeps

Viesti Kirjoittaja Toukka »

Näin olen kanssa käsittänyt, onhan se turbossa helppoa ihan lastuttamalla auto vain. Tuohon on jo kuitenkin tehty kaikenlaista pientä mukavaa säätöä ja ei kyllä vaihto tule nyt kyseeseen...

Sellasen 30 heppaa kun sais jotenkin potkittua lisää tuohon, niin olisin varmasti täysin tyytyväinen.
Vastaa Viestiin