Onko tuossa risteyksessä jotain kolmio- tai stop-merkkivirityksiä? Jos ei, niin taisi mennä pakettiauton kuskille syyt...harmi hienoa tonnaria, onneksi ei kenellekään käynyt pahemmin. Luulisi, että tuohon risteykseen jotain rotia saataisiin, jos siinä kerran kolisee useamminkin...
EDIT: juu, ja ei ollut minulla tahikka tuttavillani osaa eikä arpaa tuohon ruttaustapahtumaan
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
9-5T kirjoitti:Paku jatti vaistamatta Saabia, toivottavasti saa kunnon tuomion. Risteyksessa ei ole mitaan vikaa.
Tuo risteys saa synninpäästön multakin. Lähinnä siksi, että Ukissa näyttää olevan aikalailla johdonmukaisesti nuo keskustan risteykset tasa-arvoisia. Johdonmukaista systeemiä ei musta pidä mennä sotkemaan yksittäisillä kolmioilla sinne tänne, vaan sitten pitäisi laittaa kerrasta väistämisvelvollisuudet liikennemerkein jokaiseen risteykseen. En ole itse paikallisia, mutta siitä huolimatta tuolla käydessä on ihan miellyttävää ajella vaikka onkin tasa-arvoisia risteyksiä.
Joo ei oo mikään yllätys että tossa tuli kolari. Usein huomaa että varsinkin vanhemmat miehet ajaa koko pohjoistullikadun pätkän niin että kertaakaan edes vilkaisee oikealle... ja usein vauhtiakin ihan mukavasti
Ex-autot;
9-5 Aero sportcombi -04
9000i 2.0 CD AT -91
2x900i 8V AT -88
Kyllä itse ainakin tuli ajeltua ulkopaikkakuntalaisena erittäin varovaisesti läpi kaikki risteykset. Tosin kyllä sitä tulee muutenkin aika lailla hidastettua ihan tuttuihinkin tasa-arvoisiin risteyksiin. Koskaan kun ei tiedä mitä sieltä kulman takaa tulee.
Vaikka kolarit ei koskaan ole mukavia, täytyy myöntää että nuo kuvat näyttävät aika hassuilta.
Miten voi "pieni" henkilöauto saada pakun nurin ja vielä henkilöauton ovetkin aukeaa? Okei, ei tonnari ihan pieni ole, mutta kuitenkin.
Kertonee jotain tonnarin kestävyydestä... Ja toisaalta pakuttiautojen ajovakaudesta... Pösön Partnerin saa kuulemma nurin pienellä väistöliikkeellä tasaisella asfaltilla... Taitaa jo mennä off topic.
Näin tekee, mielestäni tasa-arvoiset risteykset ovat ihan fiksuja, täälläkin niitä kolmioita poisteltiin joku aika sitten ja nopeudet ehkä hieman laskivat. Ja toisaalta sama se minkälainen risteys on, kyllä siinä pitää osata ajaa mikäli kortti on taskussa.