Tässä teen jarruremonttia.
Mikäs on muten paras tapa suojata nioi jarrusatulat?
Hiekkapuhallukseen olis sukuöaisella mahdollisuus, mutta ny on loma aika. Ja kuluuko muuten jarrusatula paljon siinä puhalluksessa?
Ite oon jo aiemmin hinut niitä ja käyttänyt niissä Bilteman aluminivoidetta korroosionsuojana.
Mutta nyt pesin ne kunnolla, ja kuumasa auringossa kuivasin. Sen jälkeen laitoin Mastonin Rost Stpo ainetta (vastaava Noverox). Ja sitten Mastonin mustaa Modena maalia.
täytyy kattoo kuinka nyt pysyy, ainakin toi alumiini voide oli suojanut satuloita hyvin.
Jarrusatuloiden suojaaminen
ei niissä pintakäsittelyt oikein pysy , käyttöikä kun on yli 10 vuotta ja kyyti on niin kovaa. ei sillä ulkokiillolla ainakaan jarrun toiminnan kannalta juuri merkitystä ole, pintakiilto on sitten toinen juttu.
pääasia kun ei riko tiivistettä operaatioissaan, jos tiivisteeseen tulee haava se kyllä alkaa jossain vaiheessa oirehtimaan satulan jumitteluna.
minä olen lähinnä kiinnittänyt huomion niihin asioihin, jotta saan kaikki liitokset auki seuraavalla kerralla ja siihen uran puhtauteen/ voiteluun, että satula kulkee esteettä kun palat kuluu.
stara
pääasia kun ei riko tiivistettä operaatioissaan, jos tiivisteeseen tulee haava se kyllä alkaa jossain vaiheessa oirehtimaan satulan jumitteluna.
minä olen lähinnä kiinnittänyt huomion niihin asioihin, jotta saan kaikki liitokset auki seuraavalla kerralla ja siihen uran puhtauteen/ voiteluun, että satula kulkee esteettä kun palat kuluu.
stara