Katselin tuossa eilen tallia siivotessa Saabin pientä varapyörää.
Mielessä kävi ajatus, mitähän viranomainen sanoisi, jos autossa olisikin alla neljä kappaletta noita T115/70D15 pyöriä . (Siirtoajossa tietysti ja max 80 km/h)
Voisi olla mielenkiintoista kokeilla joskus radalla auton käyttäytymistä tuollaisella rengastuksella. Meno voisi olla luistavaa.
Onhan tuota tullut kokeiltua...
Aika rajusti pitää olla painetta noissa että mihinkään pääsee ja varsinkin soralla tehot moninkertaistuvat
Ottaa muuten melko herkästi vanne tiehen kiinni kunnon "kanttauksissa" ja muutenkin rupeaa olemaan tuossa 120:n kohdilla huteraa menoa... No, onpahan "matalat kumit"
lordofgreed kirjoitti:Onhan tuota tullut kokeiltua...
Ottaa muuten melko herkästi vanne tiehen kiinni kunnon "kanttauksissa" ja muutenkin rupeaa olemaan tuossa 120:n kohdilla huteraa menoa... No, onpahan "matalat kumit"
Miksiköhän renkaan kyljessä lukee "Inflate to 4,2 bar" ja "Max. 80 km/h" .
Onkos muuten ABS-jarrullisissa Saabeissa se tunnistin, joka sulkee ABS-systeemin, jos pieni varapyörä on alla?
muistaakseni jossain lukee, että saa käyttää EHDOTTOMASTI vain yhtä kerrallaan.
Nyt taitaa olla sairauden huipputaso saavutettu? Avo hankittu =)
KA 9-3 2.0tA Vector Cabbe vm.2004
KR 900 GL 3d vm. 1983 (ässän tekniikka) Ruohonen jäsen 2377
pakkohan sitä oli kokeilla, tosin vaan pyöriä oli 3 108 jaola että vain eteen laitoin. hivenen oli puskevaa ruopivaa ja muutenkin liukasta ajella asfaltilla