Pakin takkuaminen selvisi

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Vastaa Viestiin
AnttiR
"Hirsch"

Pakin takkuaminen selvisi

Viesti Kirjoittaja AnttiR »

Em. ei ole kytkimen ,vaihdevivuston tai muun sellaisen säätöjuttu.Laatikossa on pikkupyörä (?) löystynyt ja kun kuulin hinta-arvion ,niin mulla löystyi isopyörä. Jos vika korjataan - kustannusarvio n.2000 euroa. Siihen rahaan vaihdetaan kuulemma laakerit - kannattaa vaihtaa, jos otetaan laatikko auki.Näin kertoivat Laakkosella.

Valinta oli mulle helppo -ei korjata. Jaksan pistää pakin päälle ykkösen kautta edelleenkin. Laitetaan sitten kuntoon , jos askiin tulee oikeaa vikaa ja silloinkin huoltopaikka on Etelä-Helsingissä (lue Viro ).
xmakex
"Tuplakaasari"

Viesti Kirjoittaja xmakex »

Kiitokset vaan Antille raportista, ei kyllä korjata meikäläisenkään laatikkoa vaikka olis vähän halvempaakin. Täytyy ottaa pressutallista toinenkin pääty auki niin ei tarvi ainakaan sinne perutella.
Jamppa
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Jamppa »

ja kyllä sen laatikon halvemmallakin korjattua, kun 2000€ mulla laatikko remontti maksoi viimekesänä 500€. itse irroitin ja laitoin takasin. sisälsi uudet laakerit, sekä vitosen sisäkehän.
Mercedes CL500
Mercedes SL500 X 2
Mercedes R320L
Saab 900S
Pontiac Trans am 87 ls1
Ja jotain muitakin
AnttiR
"Hirsch"

Viesti Kirjoittaja AnttiR »

Jos tekee työ itse ja osatkin pystyy sorvaamaan itse,tulee vieläkin halvemmksi.Kyse oli siitä mikä vika ja paljon kustantaa,jos teettää merkkiliikkeessä.
Jamppa
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Jamppa »

niin, jos vie merkkiliikeeseen, itse ei vaan ainakaan noita remontteja siellä viitsi teettää. kun merkkiliike käyttää vielä samaa pajaa missä tuo mun laatikko on tehty :lol: :wink: ja merkkiliikeen hinnat kun tietää :x
Mercedes CL500
Mercedes SL500 X 2
Mercedes R320L
Saab 900S
Pontiac Trans am 87 ls1
Ja jotain muitakin
Vastaa Viestiin