Matti
Etukallistuksenvakaajan päätytangot
Etukallistuksenvakaajan päätytangot
Olihan taas yllätys, kun soitin Saabin tiskille hetki sitten. Ne pirun tangot ilman mitään muttereita ja heebeleitä maksaa 80€ kipale minulle vastanneen kaverin mukaan
. Justiisa vaihdoin sunnuntaina jo hieman kärsineiden ja vääntyneiden tankojen tilalle Speedpartsin uretaanisarjan, mutta rankan pettymyksen tuotti niiden tankojen kumin pehmeys. On todella paljon pehmeämpää kumia se vulkanoitu liitos, joka tulee itse vakaajaan kiinni. Nyt jopa harmittaa, kun jouduin sahaamaan toisen vanhoista auki, jotta sen sai pois, kun se oli ruostunut vakaajaan kiinni. Ei ole mitään hyötyä uretaaneista, jos se toinen kumi on niin löysä. Mietin jo alkuperäisten hommaamista uretaanien pariksi, mutta en kyllä noilla hinnoilla.
Matti
Matti
Keski-Pohjanmaan Kamariorkesteri
# 1988 = Matti Vanhamäki
# 1988 = Matti Vanhamäki
Mites ois Motonetin yms (Scantech) tankojen kanssa?
Mulla on Scantechit PCS:ltä ostetut. Pehmeäthän ne on, mutta
joustaapahan ainakin oikeasta paikasta eikä siirrä rasitusta muualle
Tai sitten jotain mallia universaali vois löytyä hieman jämäkämpänä

Mulla on Scantechit PCS:ltä ostetut. Pehmeäthän ne on, mutta
joustaapahan ainakin oikeasta paikasta eikä siirrä rasitusta muualle
Tai sitten jotain mallia universaali vois löytyä hieman jämäkämpänä

Saabclubin jäsen #1079
Saab 900 Aero T16S Talladega red
Saab 900 Aero T16S Talladega red
Noi Speedpartsin uretaanisysteemit on kasattu just siihen ScanTech osaan(ostettu myös PCS:ltä). Siksipä se onkin niin pehmeä. No, ehkä niiden kans tulee toimeen ja jos oikeen ankarasti hatuttaa, niin sitten ei auta muu, kuin soittaa PCS:lle ja tingata orkkistangot. Pitää vielä kääntää ne peltilätyskät oiken päin, kun laitoin ne niinkuin paketissa oli(syvennys uretaaniin päin) ja nyt taas tuolla Speedpartsin sivuilla ne lätyskät onkin toisin päin. Asentaessa hieman ihmettelin, mutta eipä ollut ohjeita ja luotin sihen, että ovat valmiiksi laittaneet ne niinpäin kun kuuluu olla. No, harjoitus tekee maisterin...

Matti

Matti
# 1988 = Matti Vanhamäki
# 1988 = Matti Vanhamäki
-
Henkka #2283
- "Hölösuu"
Re: Etukallistuksenvakaajan päätytangot
Viime kesänä samaa kauhistelin. Lopulta päädyin Motonetin tankoihin, hinta 14€ pintaan.G-mies kirjoitti:Olihan taas yllätys, kun soitin Saabin tiskille hetki sitten. Ne pirun tangot ilman mitään muttereita ja heebeleitä maksaa 80€ kipale minulle vastanneen kaverin mukaan. Justiisa vaihdoin sunnuntaina jo hieman kärsineiden ja vääntyneiden tankojen tilalle Speedpartsin uretaanisarjan, mutta rankan pettymyksen tuotti niiden tankojen kumin pehmeys. On todella paljon pehmeämpää kumia se vulkanoitu liitos, joka tulee itse vakaajaan kiinni. Nyt jopa harmittaa, kun jouduin sahaamaan toisen vanhoista auki, jotta sen sai pois, kun se oli ruostunut vakaajaan kiinni. Ei ole mitään hyötyä uretaaneista, jos se toinen kumi on niin löysä. Mietin jo alkuperäisten hommaamista uretaanien pariksi, mutta en kyllä noilla hinnoilla.
Matti
SS-K Jäsen #2283
Nyt: M-B EQE 300 -23, M-B S 55 AMG L -04
Menneet: Ford Mondeo 1.8 stw -03, S 500 L 4matic -12, S 350 Bluetec -11, S 500 L -99, 9000 Aero -96, 9000 turbo -89, 900i -87
Nyt: M-B EQE 300 -23, M-B S 55 AMG L -04
Menneet: Ford Mondeo 1.8 stw -03, S 500 L 4matic -12, S 350 Bluetec -11, S 500 L -99, 9000 Aero -96, 9000 turbo -89, 900i -87
No, ehkä ne sit saa olla siellä. Ei nyt jaksais alkaa heti uudestaan samaan hommaan... alkaa naapurit jo kattella, että hullu se on
. Mut mikäs tässä on kerrostalon parkkiksella ruuvatessa
.
Matti
Matti
# 1988 = Matti Vanhamäki
# 1988 = Matti Vanhamäki