Pari upeasti kiiltävää Saabia Hyvinkäällä!

Näitkö tien päällä toisen Saabin, josta haluat tietää enemmän. Kysy täällä.
Vastaa Viestiin
janski
"Aero"

Pari upeasti kiiltävää Saabia Hyvinkäällä!

Viesti Kirjoittaja janski »

Hyvinkään torilla eilen 10.7 kaksi sinistä Viggeniä. Oli vähän ''ujosti'' torin laidalla ja toisessa vahapurkit kojelaudalla..... Eli kävikö pade kauppa???
pade
"Hölösuu"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pade »

Juu Hyvinkäällä oltiin CC Aeron kanssa edustamassa Zainon vahoja ja muita mömmöjä Corvette-klubin happeningissä :) Meidät käskettiin siihen vähä sivummalle ettei varastettais koko showta ;D

Ja kyllähän siinä kiinnostunutta porukkaa kävi aika paljon juttelemassa :)
janski
"Aero"

Viesti Kirjoittaja janski »

pade kirjoitti:Juu Hyvinkäällä oltiin CC Aeron kanssa edustamassa Zainon vahoja ja muita mömmöjä Corvette-klubin happeningissä :) Meidät käskettiin siihen vähä sivummalle ettei varastettais koko showta ;D

Mä kävin siinä kaupassa ja kattelin, että mitä hemmettiä tuolla torin nurkalla kiiltää :lol: ja olihan siellä pakko käydä pyörähtämässä.....
CC Aero
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja CC Aero »

janski kirjoitti:
pade kirjoitti:Juu Hyvinkäällä oltiin CC Aeron kanssa edustamassa Zainon vahoja ja muita mömmöjä Corvette-klubin happeningissä :) Meidät käskettiin siihen vähä sivummalle ettei varastettais koko showta ;D

Mä kävin siinä kaupassa ja kattelin, että mitä hemmettiä tuolla torin nurkalla kiiltää :lol: ja olihan siellä pakko käydä pyörähtämässä.....
Itse asiassa huomasinkin valkioisen avon pyörähtävän, oltiin paden kanssa juuri tuolloin juomassa pillimehuja torin toisella kulmalla. :wink:
Vastaa Viestiin