Valmistus?

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
Vastaa Viestiin
Salama
"Kaasari"
Viestit: 19
Liittynyt: Ma Heinä 11, 2005 22:50

Valmistus?

Viesti Kirjoittaja Salama »

Missäs nämä 9-3 malliset autot valmistettiin vuonna 1999? Trollhättanissako?

Oletteko ylipäätänsä tyytyväisiä autoonne? Kannattaako ostaa jos mittarissa on jo 171t km. Paljonko tuollaisen arvo olisi? Sisältä hyvä kuntoinen ja on SE malli.

Kertoilkaas :)
Salama
"Kaasari"
Viestit: 19
Liittynyt: Ma Heinä 11, 2005 22:50

Viesti Kirjoittaja Salama »

Eikö kukaan osaa arvioida?
ng900aero
"Saabisti"
Viestit: 9404
Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 23:59
Paikkakunta: Herttoniemi

Viesti Kirjoittaja ng900aero »

Kerrohan vähän lisätietoja, onko turbo, mitkä varusteet, tehdyt remontit, jne. Olisko hinta jossain 7-12 tuhannen välimaastossa, turbottomasta ja ilman nahkoja ja acc:tä olevasta yksilöstä maksaisin reilusti alle kympin joka tapauksessa.
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Salama
"Kaasari"
Viestit: 19
Liittynyt: Ma Heinä 11, 2005 22:50

Viesti Kirjoittaja Salama »

Eli kyseessä on SAAB 9-3 2.0 SE 5d vuosimallia 1999


Huoltokirja, 2 x Renkaat, Five spoke 15 tuuman kevytmetallivanteet, Lohkolämmitin, Lohkolämmittimeen sisäpistoke, Integroitu audiojärjestelmä AS 2, Automaattinen ilmastointi-/lämmityslaite, Vetokoukku, Vakionopeudensäädin, Ajotietokone, Etusivuturvatyynyt, Turvatyyny / Kuljettajan, Lukkiutumattomat jarrut (ABS), Sähkösäätöiset ovenlasinnostimet edessä ja takana, Sähkösäätöiset ja -lämmitteiset ulkopeilit
ng900aero
"Saabisti"
Viestit: 9404
Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 23:59
Paikkakunta: Herttoniemi

Viesti Kirjoittaja ng900aero »

Eli ilman turboa ja nahkoja ja luultavastikaan ei löydy "jalopuita" eli alle kympin menee.. itse en henk.koht. ostaisi turbotonta nykysaabia, mutta varmasti on luotettavampi kuin puhaltimen kera.
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
renner
"Viggen"
Viestit: 506
Liittynyt: Ke Maalis 23, 2005 14:01
Paikkakunta: ESPOO

Viesti Kirjoittaja renner »

Osta turbo suoraan, been there done that ja turbolla nyt mennään.
hintataso tuolle on varmaan kympin kieppeillä.
Etsi rauhassa niin löydät kyllä helmen turbon.
Nettiautossa oli esim. -00 9-3Aero 70tkm hintaan 19.000€
peinu
"Hölösuu"
Viestit: 6203
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 09:09
Paikkakunta: Jyskä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja peinu »

elä nyt, turboton on tosi hyvä ja mahtava ja nope ja kaikkee.


(Jos ei ole turbolla ajanut)

9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
ng900aero
"Saabisti"
Viestit: 9404
Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 23:59
Paikkakunta: Herttoniemi

Viesti Kirjoittaja ng900aero »

Tai no hitostakos minä noiden hintoja tiedän, ovat vaan tulleet alas aika ropinalla, kuten kaikki muutkin merkit :)
Mut mut, vähän OT:tä väliin, itse valitsisin mieluummin hyvinvarustellun vaparin kuin karvalakkimallisen turbon, jos vaparissa olisi normaalien SE-varusteiden lisäksi esim. nahat, acc, sid2/3, as3, kattoluukku, keskikyynärnoja edessä, cruise, jne, ja turbossa esim vain ac, as2, sid1, niin ehdottomasti vapari :D
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
masah
"Kaasari"
Viestit: 14
Liittynyt: Su Touko 22, 2005 09:35

Viesti Kirjoittaja masah »

Juurikin tuollaisen ostin kuukausi takaperin. Aika montaa kävin ajamassa ja hintatasonkin selvitin mielestäni hyvin. Alle kympin ei saanut mistään, tinkimällä saa yksityiseltä noin kymmeneen, liikkeestä kymmenen puolen-yhdentoista kieppeille.

Tarkistettavia paikkoja ainakin pakoputki, iskarit, ilmastointi, kannentiiviste, sidin ja lämmityslaitteen näytöt.

1600 km takana, kulutus 7,9 l/100 km, noin 2/3 maantieajoa. Erittäin lokoisa ajaa, sisätilat vaan hiukan ahtaat. Säilytystiloja niukasti ja poikittaispalkki takapenkissä haittaa monikäyttöisyyttä.
Psychocowboy
"Hölösuu"
Viestit: 2937
Liittynyt: To Huhti 01, 2004 12:02
Paikkakunta: H:ki - J:kylä

Viesti Kirjoittaja Psychocowboy »

Aikaisempi kärry oli ng900 -96 ajettu 142tkm myytäessä. Sen myyntihinta (liikkeessä) oli 8800€ kun kattelin parin viikon päästä autotallista. Tämä siis helmikuussa. Varusteita ei ollut kuin minimi.
Ja kokemuksesta voin sanoa että kyllä sillä vaparillakin kerkiää, se vaan kiihdy niin nopeasti kuin kuski. Ainakin vrkavallan edustajalta saamani "todistuksen" mukaan kerkiää kummasti motarillakin :wink:
Born to be wild, paitsi kotona
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....
Salama
"Kaasari"
Viestit: 19
Liittynyt: Ma Heinä 11, 2005 22:50

Viesti Kirjoittaja Salama »

Kiitos vastanneille. Onko tuo 170tkm liikaa vai juuri sisäänajettu :wink:
juhokare
"Hölösuu"
Viestit: 3876
Liittynyt: Ti Joulu 30, 2003 13:59

Viesti Kirjoittaja juhokare »

Kyllä vaparin pitäisi kestää hyvin. :wink: Mitähän tuota uskaltaisi väittää... varmaan noin puolisen miljoonaa 9-3:sen vaparilla päästelee hyvällä pidolla ainakin. Ja T-vitosetkin tuntuvat hyvin kestävän matkaa. Trionic5 on siis turbollinen.

Entinen oli NG900Turbo ja liki 300 000 ajettu, ja hyvin vielä sykki. Tietysti, varmaan oli lähi tienoin jo jakopään ketjun vaihto jo sillä autolla, mutta muuten männän olivat hyvässä kunnossa ja puristuksia vielä löytyi.
#1882
Saab 9-3SS TTiD vm. 2008 & Mitsubishi L200 vm. 2016 & Landrover Defender Td5 vm. 2003
juhokare
"Hölösuu"
Viestit: 3876
Liittynyt: Ti Joulu 30, 2003 13:59

Viesti Kirjoittaja juhokare »

Nuorempana tuli ajettua isännän entisellä ysitonnarilla ja kahden litran vaparilla. Sekin hyvin kulki ja liikahti vapariksi. Mutta sitten tuli ajokiksi minun nykyinen isännän entinen Sportti ja kyllähän se oli melekoinen isku. 8O :lol: Totesin vain, että tämähän jo kulkee ja ihan eri tahtiin. :wink:
#1882
Saab 9-3SS TTiD vm. 2008 & Mitsubishi L200 vm. 2016 & Landrover Defender Td5 vm. 2003
Vastaa Viestiin